Gość wszok Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Witam mam problem z hamulcami tz kapie płyn pod fotelem kierowcy i z tyłu przy kole , może ktoś wie jak zaślepić tylne hamulce ? albo chociaż jeden cieknący ? auto niedługo pojdzie na złom ale potrzebuje na dojazdy do pracy , 1.6 sr sunny hatchback Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody_21 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Witam. Pod maska masz zapewne reduktor sily hamowania tylnych hamulcow i tam mozesz zabic koncowke lub bezposrednio przy pompie hamulcowej. Wiem bo mam tak samo od tygodnia aaa... radze zabic obie koncowki bo bedzie Cie sciagalo na prawo lub lewo.... nie pomyl przewodow. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ddd0447307edf99a.html no właśnie tu mam zdjecie tych przewodów co idą od zbiorniczka , to które dwa zblokować? i jak to zblokowałeś u siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody_21 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Witam. Sprawdz ktore 2 przewody ida do tylnych kol...Zabilem koncowke mlotkiem jakies 3 cm za gwintem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 nie polecamy ani nie pochwalamy takich metod naprawiania ,,, tylne heble bardzo pomagają w hamowaniu przód się zblokuje i śmigasz dalej ,,,, taki patent może być jedynie do czasu dojazdu na wymianę !!!! cena przewodu nie jest taka dramatyczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniobermuda Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Nie kombinuj z hamulcami, z tym nie ma żartów, hebel to podstawa bezpieczeństwa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek1980_1 Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Panowie mają rację. Kompletny "KOMPLET" miedziaków na Allegro kosztuje do 60-70zł! Dodatkowo 4 x miękki za 10zł szt. A dokładniej do N14 1.4 1994 3d płaciłem w Warszawie 84,50zł za całość! Do tego DOT3 i wszystko super śmiga. Auto kupiłem właśnie z "ZABITYM" tyłem. Wyhamowanie samym przodem gdy ktoś Ci zajedzie drogę czy też wskoczy przed maskę jest praktycznie nie możliwe! Piszę niemożliwe, bo przy 50-60km/h były już problemy a co by było gdybym leciał 80-90 to już nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SasqashO Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Ja za wymianę przewodów miedzianych + gumowych + cylinderków z tyłu zaplacilem 200 zł - fakt faktem że trzeba zdemontowac zbiornik paliwa, ale hamulce dla mnie to priorytet i na tym nie można oszczedzać. Miałem to samo, wpadał mi pedał do końca, blokowało przód. Tak jak napisałem NA HAMULCACH NIE MOŻNA OSZCZĘDZAĆ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.