Gość Primera.SLX.99 Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Witam. Jakie kupić oraz gdzie amortyzatory do Primery P11 1999' ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Griszka Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 polecam Kayaba ja kupowałem tu: http://www.akwimat.pl/hurtownia.html to było najtaniej co mogłem na szybko znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 jak z twardoscia, sa chociaz troche sztywniejsze od seryjnych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Witam.Jakie kupić oraz gdzie amortyzatory do Primery P11 1999' ? kazde byle nie monroe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 A moze SACHS Super Touring ? ja takie wlasnie zamontuje - u klubowego kolegi Banshiora w sklepiku sa w super cenach dla grupowiczow. ad samych amorkow: Amortyzatory Super Touring są przeznaczone do tzw. pierwszego montażu w aucie, czyli już w fabryce. Ten typ amortyzatorów powinni wybierać kierowcy, którzy często poruszają się w ruchu miejskim, ale od czasu do czasu udają w się w dłuższe podróże. Producent zapewnia, że amortyzatory spełniają surowe normy określone przez firmy samochodowe. Wykonane są z wytrzymałych materiałów, zaś surowe reżimy produkcji gwarantują wysoką jakość. Np. chromowane i wysoko polerowane tłoczyska oraz odporne na zużycie prowadnice tłoczyska zapewniają nie tylko szczelność amortyzatora, ale także wysoki komfort - dzięki niewielkiemu tarciu. Z kolei wykorzystywany w procesie produkcji tzw. lakier wodny chroni amortyzator od uderzeń kamieni, czy też gałęzi. obecnie mam zamontowane jak sie wlasnie okazalo Monroe - beznadzieja... przod na szarpakach wychodzi 75% ale tak jakby ich nie bylo... o tylnych szkoda gadac , jeden cieknie i sprawnosc 40%, drugi niby 80% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stAWek Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Odświeże temat bo właśnie jestem zmuszony wymienić amorkiprzód i tył . Mam pytanie może ktoś poleci jakieś sztywniejsze niż seryjne !!! Co myślicie o bilsteinach??? Furka to P11 1.6 kombi. Z góry dzieki za jakieś info i propozycje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lespaul Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 co do twardości kayaby, to są zdecydowanie twardze od serii, poza tym ten sam model jest dedykowany praktycznie do każdej primery (poza kombi) z wersja gt włącznie, co świadczy o twardości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Bilstein B4 - to amortyzatory dla CIebie, auto prowadzi sie duzo pewniej i precyzyjnie mimo to komfor za wiele nie ucierpi, jak chcerz naprawde wzorowych właściwości jezdnych to polecam B6... Mam namiar na firme gdzie mają ceny najatrakcyjniejsze w kraju prosze: www.mts24.com Jak się z nimi skontaktujesz to podziel się z nami informacją ile CI krzykneli ja znam stare ceny: BILSTEIN B4 GAS 420zl/kompl przód 630zł/kompl tył BILSTEIN B6 SPORT 650zł/kompl przód 700zł/kompl tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stAWek Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Dzięki za namiar i moge padoć ceny Bilstein B4 gaz przód 420 tył 340 Bilstein B6 sport brak ale komplet w granicach 1500pln to by było na tyle pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 CZyli troszke podrożały... NAdal jednak uwarzam że B4 to bardzo ciekawa propozycja. Ps. ale CI dobrze żę masz P11 !! w P11 z tylu są MC Persony i dlatego tyle kosztują... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stAWek Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Mam jeszcze jedno pytanko czy moge zrobić mix czyli na przód wsadzić bilsteiny B6 a na tył B4 . Czy to ma jakis sens. Niestety nie stac mnie na B6 tył i przód. A może założyc odwrotnie tył B6 a przód B4?????? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 To które lepsze kayaby czy bilstein b4 :?: Interesuje mnie tył! Kayaby też są różne rodzaje i ceny! :-k Do WP11 podobno :?: Pasują od P11 2.0 SRi i GT Tak słyszałem :-k Postaram się to sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stAWek Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 W końcu wybrałem zdecydowałem sie na amorki koni . Teraz mam pytanie bo w przyszłym tygodniu będą montowane , jak mam je ustawić żeby samochód dobrze sie trzymał i zarazem żeby z tyłu na kanapie wytrzymał mój synalek w foteliku???? Za amorki wraz z instalacja zapłace 1600 pln Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Podbijam wątek w temacie KAYABA AGX. Jeździ ktoś na nich w P11? Planuje je wrzucić do siebie pod krótsze sprężyny. Jak ktoś ma jakieś opinie/coś słyszał to chętnie poczytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkijack Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Miałem w N15 Kayabe na przodzie - dla mnie świetne bo twarde, dla niektórych może za twarde ale jak fajnie się wchodziło w zakręty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeroberto Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Co sądzicie na temat tych amorków? http://allegro.onet.pl/item1166235625_amortyzatory_nissan_primera_p10_p11_przdo_nowe.html Cena niska a jakość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Nigdy nic dobrego na ich temat nie usłyszałem, więc pewnie jakość równie niska jak cena... Jak chcesz sprzedać auto za miesiąc to zakładaj byle co, ale jak chcesz pojeździć, to tylko porządne amortyzatory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Jakość pewnie idzie w parze z ceną. Nie znam "sprawdzonej niemieckiej" firmy DACO... wygląda na Chiny Opinie na różnych forach są ostrożne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 ja pokusiłem się na tanie amorki (magnum) i nie polecam. następnym razem tylko KYB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cOrUm82 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Witam. Ja też jestem na etapie wymiany tyłu. W zasadzie wszyscy mają parcie na KAYABE, a co z MONROE ? Firma uważana za renomowaną , a amory wyszły by mi o połowe taniej niż KAYABA(wliczając odbój+oslona). Czy będzie się to opłacało. Nadmieniam że jeżdze po naprawde tragicznych drogach ( powiat staszowski rządzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Monroe to bardziej próbowała przekonać wszystkich, że jest renomowaną firmą niż ludzie sami z siebie ją za taką uważali, ale jakiś poziom trzymają i jeżeli jest duża różnica w cenie to pewnie źle nie zrobisz jak kupisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 (edytowane) To co kupiłbyś te monroe po 70 zł?? Za 150 możesz kupic kyb. Ja teraz przy wymianie półosi odkryłem że mam monroe z przodu - dają rade - kupione z autem śmigają rok i jak narazie nie zmieniam choć w piwnicy czeka parka kyb'ow Edytowane 29 Września 2010 przez tmx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość akordeon Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Witam koledzy! Mam pytanko odnośnie amortyzatorów na tył. Posiadam primerke p 11 1.8 114 km 1999r, w której chciałbym zmienić tylne amorki. Kiedy z tyłu siądą trzy osoby wówczas na dołkach samochód bardzo "dobija" do nawierzchni a jak się rozbuja zaczyna się huśtawka. Po wyjęciu okazało się, że amortyzatory są sprawne. Wobec tego wpadłem na pomysł, żeby wymienić kompletne amortyzatory ze sprężynami np. od kombi bo domniemywam, że będą twardsze lub od p 12. Czy może ktoś z was orientuje się czy będzie to dobre posunięcie i czy długość amortyzatorów będzie się zgadzała? A może będzie za wysoki i środek ciężkości przesunie się....bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy p 11! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
columbijczyk Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 koledzy Witam! Mam pytanko odnośnie tyl Na amortyzatorów. Posiadam primerke p 11 1,8 114 1999r km, w ktorej amorki zmienić Chcialbym tylne. Kiedy z tyłu siądą Trzy osoby wówczas Na dołkach samochod BARDZO "Dobija" do nawierzchni Jak SIĘ rozbuja zaczyna SIĘ huśtawka. Po wyjęciu okazało sie, že Amortyzatory sprawne sa. Tego Wobec wpadłem pomysł na, żeby wymienić kompletne Amortyzatory np sprężynami ZE. OD kombi domniemywam bo, že twardsze Lub beda OD p 12. Moze ktos z CZY był orientuje SIĘ CZY Bedzie Dobre posunięcie i do CZY amortyzatorów Dlugosc Bedzie zgadzała SIĘ? Moze Bedzie pl Wysoki i Wdowa ciężkości przesunie SIĘ .... prosze o POMOC BARDZO. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy p 11! [/ Quote] Witam! Pewnym rozwiązaniem może być również zakup sprężyn o tych samych wymiarach ale np z drutu o 1 lub 2 mm grubszego.Nasz warsztat zamiawia takie rozwiązania do Subaru Forestera gdzie zamiast samopoziomujących amorków daje się zwykłe+właśnie takie sprężyny aby tył nie leżał.Zamówienia realizuje firma POSPRING w Poznaniu. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Witam koledzy! Mam pytanko odnośnie amortyzatorów na tył. Posiadam primerke p 11 1.8 114 km 1999r, w której chciałbym zmienić tylne amorki. Kiedy z tyłu siądą trzy osoby wówczas na dołkach samochód bardzo "dobija" do nawierzchni a jak się rozbuja zaczyna się huśtawka. Po wyjęciu okazało się, że amortyzatory są sprawne. Wobec tego wpadłem na pomysł, żeby wymienić kompletne amortyzatory ze sprężynami np. od kombi bo domniemywam, że będą twardsze lub od p 12. Czy może ktoś z was orientuje się czy będzie to dobre posunięcie i czy długość amortyzatorów będzie się zgadzała? A może będzie za wysoki i środek ciężkości przesunie się....bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy p 11! Sedan i kombi z tyłu mają inne sprężyny i amorki niż kombi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.