Gość vortech350z Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 witam jak wahaja sie ceny z waszego doswiadczenia jesli chodzi o geometrie kol? mi krzykneli 200zl na dzien dobry i jeszcze powiedzieli ze nie wiedza ze da sie ustawic mam gwint teina i regulowana drążki nie wiem jak sie nazywaja po polsku po ang sa to toe arms, pochylenie kol ustawia sie na mocowaniu sprezyny a zbierznosc przez te drazki ? czy moze to bys problem dla diagnosty? macie jakies doswiadczenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MM-TECH Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Masz Z-ke - masz kasę, z takiego założenia wychodzi większość warsztatów gdy pytasz o cenę, a jak masz jeszcze duże koło to przepadłeś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 (edytowane) normalnie kazdy zaklad ci ustawi jak ktos twierdzi ze nie da się albo nie wie jak to zrobić to omijaj taki zaklad szerokim łukiem. pochylenie kół ustawia się camberami z ang.(oczywiscie sa to specjalne drazki którymi mozna wiekszy zakres regulacji osiagnac) a teraz konkret dosyc istotny: ostatnio byłem na geometrii kół i mam sporą glebę, więc zaden zakład nie mógł mi ustawic zbierznosci przez glębe, bo urzadzenia przednich kół się `nie widziały` , wiec byłem zmuszony sciagac przedni zderzak,osłone pod silnikiem i wtedy linka przeszła (ale na styk) a i pytaj o max srednice koła jaka obsługuja, bo tez z tym jest problem koszt: od 80-100zł Edytowane 6 Sierpnia 2012 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Nie wiem co kolega powyżej miał na myśli pisząc o jakiejś lince, może jakaś przedpotopowa metoda ? Wpisz w wyszukiwarkę "geometria laserowa" i nazwę swojej miejscowości i google pewnie coś Ci znajdzie. Geometria powinna kosztować w każdym aucie tyle samo, bo tak na prawdę w każdym aucie robi się to samo i nie ma znaczenia czy to 350z czy golf i tu i tu śrubkami trzeba kręcić w podobny sposób - więc pierw zadzwoń i zapytaj ile kosztuje taka usługa nie mówiąc jakie to auto. U mnie w mieście geometria na porządnym sprzęcie kosztuje 160zł - sprawdzałem w trzech zakładach. Do urządzenia do ustawiania tejże geometrii, zakład posiada odpowiedni program w którym są podane ustawienia zawieszeń dla wszystkich samochodów, ale radzę wydrukować sobie z książki serwisowej odpowiednie strony z parametrami do tych ustawień. A jeszcze lepiej poszukać w necie jakieś sprawdzone ustawienia inne od fabrycznych, bo wiadomo że fabryka ustawia aby było bezpiecznie, a nie szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 przed laserem było wszystko na linkach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 A gdzie kolego potrzebujesz ustawić tą zbieżność ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hortex Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 (edytowane) ja na swoim warsztacie biore za przód + tył 80zł. Robiłem też swoją i wszystko się widziało Edytowane 8 Sierpnia 2012 przez hortex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Robiłem też swoją i wszystko się widziało masz wysokie auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 U mnie na seryjnym zawieszeniu i alu 18-stkach , laser też bez problemu widział wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hortex Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 masz wysokie auto już nie bo mam gwint i jest obniżony :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vortech350z Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 dzieki za opinie , jade po weekendzie do jednego warsztatu dogadalem sie z nimi cena max 100zl ja mam obnizone na gwincie ale nie mam duzej gleby wiec nie powinno bc problemu pozdrawiam no i jest problem o ktorym pisalei koledzy wyzej geometria laserowa ale ze auto jest niskie to lasery sie nie widza i nikt nie che mi tego zrobic do tego nie znaja wlasciwych parametrow ustawienia bo nie maja programu... szkoda slow mam 19" felgi i obnizenie na gwincie, gdzie moge zdobyc takie parametry do usatawinia zbieznosci? bede wdzieczn z apomoc bo szkola mi opon za ktore dalem 6k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 (edytowane) szukaj dalej lub sciagaj zderzak pytałes w aso?? oni może maja lepsze przyrządy w kazdym oprogramowaniu sa wartosci jakie przewidzial producent praktycznie kazdego auta, jak nie maja danych o nysce to szukaj dalej Edytowane 20 Sierpnia 2012 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 (edytowane) Podobny problem miałem kiedyś Calibrze turbo 4x4. Mimo tego,że parametry geometrii wychodziły w granicach normy, samochód miał tendencje do ściągania w prawą stronę. Przyczyną była pęknięta tylna sprężyna, trudna do zdiagnozowania ze względu na ekstremalne obniżenie auta,praktycznie zwoje opierały się na sobie /pewnie napęd 4x4 też wzmacniał ten defekt/.Nie jestem pewien, czy np. w 350z takie rzeczy powinny wyjść na geometrii, pewnie trzeba by nad tym trochę pogłówkować. Odpowiedz na twój post nasunęła mi się o wzmiance o gwintowanym zawieszeniu. POST DOTYCZY PROBLEMU GEOMETRII KOLEGI ”Tokyo” i mimo tego, że znalazł się we wlaściwym tytule wątku, chyba powinien być przeniesiony o jedne ”oczko „ wyżej do tematu „ [350Z] Sworzeń przedni dolny Edytowane 21 Sierpnia 2012 przez andrzej6411 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vortech350z Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 wracam do tematu, jeden warsztat powiedzial ze mi to ustawi ale jak zapytalem czy maja program z wartosciami dot geometrii to poweidzieli ze to nie potrzebne i ze oni ustawia geometrie bez tego na laserach to w takim razie nie potrzebne sa parametry dla Zetki zeby zrobic ta zbierznosc bo nie wiem cyz do nich jechac czy szukac dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 wydrukuj sobie serwisówkę, tam są podane wszystkie parametry i wg. tego ci ustawią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklana Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 W Katowicach mi powiedzieli 100zł. Ogólnie mają promocje co jakiś czas tu można sprawdzić http://geometriakol.katowice.pl/ a tak ogólnie to jeżeli właśnie przyjeżdżasz na zbieżność to robią ci od ręki a przy okazji sprawdzają całe zawieszenie za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Auto na tor czy na ulice chcesz ustawić ? Co ma obniżenie auta do jego ustawiania ?? Yogiego 370Z jest o ok. 8cm obnizone względem serii i nie ma problemów przy jego regulacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Co ma obniżenie auta do jego ustawiania ?? w sumie nic ale moze chodzi o to ze kąty się powiększają i bez cambera może się nie udać ustawić zerowego kąta pochylenia kół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Na zerowym koncie beznadziejnie będzie się jeździć... Na ulice pochylenie co najmniej 1,5 stopnia na tor 3,5 w górę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Ja mam zamontowane dystanse na skraju możliwości błotników. Dlatego jak ustawiali mi zbiezność to nie było najmniejszych problemów. Kosztowało mnie to 110 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.