hote Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Wymieniałem wiele razy ale tym razem coś... za gorąco na dworze chyba... P11 97' 1,6 99KM hatchback i nowe klocki... do tego modelu ABE, C11051ABE. Tulejka odepchnięta do zera, klocki po włożeniu w miejsce montażu ładnie leżą, jak się nakłada docisk to tarcza ustawia się pod kątem bo tak jakby nie było miejsca na klocek i zacisk po stronie zewnętrznej;// Nie mam pomysłu gdzie leży problem... a klocki identyczne jak poprzednie dotarte do gołej blachy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 A piastę i wnętrze tarczy (to co dolega do piasty) to masz czystę? Jak dokręcisz nakrętką koła po prawej stronie to tarcza się wyrównuje? A jarzmo (to gdzie siedzą klocki) odkręcałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 a tu ewidentnie widać że prowadnik zacisku stoi, trzeba rozruszać i oczyścić i po robocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hote Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Mam tak samo na dwóch kołach, więc wątpię że jakieś "dodatki" gdzieś się pojawiły, które uniemożliwiają skręcenie prosto z tarczą. no górny prowadnik się rusza bez oporów, a dolny ani drgnie..ale w tych dolnych to tak miałem od zawsze (dobrze?). Tarcza się wyrównuje... ale wtedy jest dokręcanie taką siłą, że póżniej koło ani drgnie. Ewidentnie jest coś z zaciskiem, który dociska zewnętrzny klocek do tarczy podczas gdy wewnętrzny ma z 0,5cm luzu od tulejki hydraulicznej. Obstawiam, że przy coś mogło się rozregulować podczas jazdy na klockach z praktycznie z zerowymi okładzinami - tylko jak na razie nie mam pojęcia co tam ustawić... dolny prowadnik ta się skręcić, żeby zacisk bardziej wystawał przez co klocek zewnętrzny będzie miał więcej loozu -> tarcza będzie prosta po założeniu zacisku? Bo to w zasadzie jedyny element, który odpowiada za ustawienie zacisku..? czy coś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 obydwa prowadniki muszą chodzić luźno , zrób z tym porządek i będzie po temacie. nic ci się nie rozregulowało . to jest proste jak budowa cepa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Dokładnie tak jak pisze Gawa, oba prowadniki muszą pracować luźno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.