Gość pioters Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 cześć, wyszło na przeglądzie, że w micrze k11 (bez ABSu) trzeba by wymienić sztywne przewody hamulcowe bo są pokorodowane. Wiem, że ktoś pisał o "reanimacji" przewodów (oskrobanie i maźnięcie odrdzewiaczem) ale wydaje mi się, że warto to wymienić i mieć z głowy. Problem się pojawia jak patrzę, co jest potrzebne. Tutaj http://pwpnet.pl/index.php?l=pl&s=prod&co=spz&marka=Nissan&model=Micra&rok=08.92%3E02.03 pokazują, że jest w sumie 6 szt. Na allegro z kolei: http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-nissan-micra-k11e-bezabs-gratis-i2480288090.html wychodzi, że ma być 8 szt. Z obrazka poniżej z kolei nie potrafię się doliczyć. Czy ma ktoś może gdzieś konrketne dane na temat ilości i długości tych przewodów? Pozdrawiam Piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gretomK11 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 cześć, wyszło na przeglądzie, że w micrze k11 (bez ABSu) trzeba by wymienić sztywne przewody hamulcowe bo są pokorodowane. Wiem, że ktoś pisał o "reanimacji" przewodów (oskrobanie i maźnięcie odrdzewiaczem) ale wydaje mi się, że warto to wymienić i mieć z głowy. Problem się pojawia jak patrzę, co jest potrzebne. Tutaj http://pwpnet.pl/index.php?l=pl&s=prod&co=spz&marka=Nissan&model=Micra&rok=08.92%3E02.03 pokazują, że jest w sumie 6 szt. Na allegro z kolei: http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-nissan-micra-k11e-bezabs-gratis-i2480288090.html wychodzi, że ma być 8 szt. Z obrazka poniżej z kolei nie potrafię się doliczyć. Czy ma ktoś może gdzieś konrketne dane na temat ilości i długości tych przewodów? Pozdrawiam Piotrek Kolego mam ten sam problem co Ty, czy dowiedziales sie ile tych przewodow faktycznie jest ?? nie mowie o tych przy samych kolach z kazdej strony tylko tych glownych. Jesli czegos sie dowiedziales to prosze napisz co i jak.... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Kolego mam ten sam problem co Ty, czy dowiedziales sie ile tych przewodow faktycznie jest ?? nie mowie o tych przy samych kolach z kazdej strony tylko tych glownych. Jesli czegos sie dowiedziales to prosze napisz co i jak.... pozdrawiam Może trochę późno, ale postaram Cię trochę naprowadzić. Po pierwsze, poszukaj mechanika który bawi się układami hamulcowymi. Taki mechanik ma przewody miedziane z metra i taniej Cię to wyjdzie niż kupowanie na odpowiednią długość i dochodzi jeszcze ich formowanie. Bardzo często są problemy z odkręceniem przewodów z reduktor-korektor siły hamowania, gdyż są dwa różne materiały i się utleniają. Co do samych przewodów, to od korektora idą dwa /na każdą ze stron/ a później jeszcze dwa krótkie. Te przewody są łączone nad belką przewodem giętkim i to też od razu trzeba wymienić. Czyli samych na tylne koła, to już 4 sztuki przewodów metalowych /miedzianych/ + 2 giętkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.