Gość slawa1987 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Jak to bywa jak się człowiek za jedno zabierze konczy się na 5 innych elementach. Przy okazji naprawy układu kierowniczego wyszło na jaw, że dolny sworzeń wahacza jest padnięty. Po jego wymianie kont koła wygląda tak, że spód koła idzie w stronę wewnętrzną auta,( \\===|| ) i teraz pytanie czy mogłem dostać jakiś lekko różniący się sworzeń czy może da się to jakoś wyregulować? Czyli już wiem co jest nie tak. Uważajcie przy zakupie sworzni bo niby ten sam mam co stary ale ze 3 mm krótszy i to ma olbrzymi wpływ na kąty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraqsek Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Witam. Tu jest wszystko opisane http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/84197-jakie-sworznie-dolne-do-t2/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 jeżeli 3mm róznicy to chyba mamy kolejna wersję ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.