snajper Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 nissan p11 primera rok 2000 1.8 benzyna+gaz przebieg 180 000 auto a dnia na dzień straciło połowe mocy i nikt nie wie co jest przyczyną normalnie tak jak bym camping ciągnął , podlączyłem pod kompa i wszystko pracuje prawidłowo przepływonierz ok,sondy dwie ok,katalizator ok,olej nowy,filtry nowe,świece nowe nie mam pojęcia co może być,bardzo proszę o pomoc bo jeżdżę z dzieckiem a nie moge wyprzedzić nawet rowerzysty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 W tych samochodach, z resztą jak we wszystkich obecnie produkowanych tłumniki mają 2 warstwy blachy, między którymi jest warstwa płótna wygłuszającego i termoizolacyjnego, gdy przepali się wewnętrzna blacha płótno zabija tłumnik, odkręć tłumnik zaraz za katalizatorem i się przewieź, jak jest poprawa, to masz odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lancer901 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 przepływomierz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spine Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 snajper i zlokalizowałes przyczynę ? moja p11 1,6 ma ten sam problem od dwóch lat zmulona na maxa i tez nie mam pojęcia co jest przyczyną - a na tłumiki bym nigdy nie wpadł odpisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin360 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Sprawdzić zaciski hamulców, może któryś minimalnie trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_kjk Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Sprawdźcie tłumiki, trzeba odczytać błędy, po wymianie jakiegoś elementu, jeśli komputer pokazywał błedy, to należy je wykasować. Po wymianie uszkodzonego elementu, auto bez wykasowanych błędów może nadal jeździć w trybie awaryjnym z obniżoną mocą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekHS Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 może pompa paliwa? mam podobny problem i po róznych testach stwiedziłem uszkodzenie zaworu ciśnienia paliwa, możesz mieć nawet zapchane sitko w zbiorniku, przyczyn może być wiele;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.