expo Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Witam Od trzech miesięcy piszczy mi turbo , oczywiście sprawdziłem przewody i nic? Rozmawiałem z zaprzyjaźnionym mechanikiem i stwierdził ze jak piszczy to już do wymiany Jeszcze nie zauważyłem zęby kopcił. Co wy na to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 jak piszczy/gwiżdże to do regeneracji . Lepiej studź silnik po długiej jeździe to nie będzie turbo nawalać aha napisz nam jaki masz silnik 1.9 dci czy 2,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
expo Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 1.9 dci zapomniałem napisać wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 powiem ci w piątek bo jadę na diagnoze tego pisku od 2 tygodni się zastanawiam ale czy masz mokrą turbinę od spodu?? czy przy dodawaniu gazu piszczy swiszczy i wyje?? odczówalny spadek mocy?? czy piszczy z tylnej okolicy silnika?? czy pisk wyrównuje się lub zanika przy zwiększeniu obrotów i ustaleni wstrzasów silnika?? co sprawdziłem wyprostowałem belkę pod silnikiem zdiagnozowałem stan poduszek silnika zwłaszcza dolnych sprawdziłem stan paska klinowego osłuchałem cały silnik po kolei wszystkie podzespoły w poszukiwaniu źródła pisku co znalazłem okopcona spalinami osłona wyciszajaca silnik od wewnątrz wydobywajace sie spaliny podczas przygaszania silnika nad pierwszym garkiem - na włączonym silniku wciskałem dławik na dolocie i w osratniej chwili odpuszczałem i było widać ten dym co pszypuszczałem sprżegło - nie slizga się i nie szarpie na zimno ----- ale ale nie słuchałem skrzyni jutro to zrobie i dopiszę efekt jakieś łożysko - ale w silniku słychać klasyczny klekot silnika brak innych dźwięków pompa wspomagania - tylko słychać szum turbina - tylko szum pracy wirnika jutro nagram i gwizd i dym i zobacze czy uda mi się wklepać to na forum to porównasz czy ten sam gwizd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
expo Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Przy dodaniu gazu piszczy i rośnie jak słuchałem a kolega mi dodawał gazu ,piszczy wyraźnie od turbo turbo jest suche nie zpocone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 to do piątku powodem pisku była nieszczelnośc gumy od intercoolera przy zacisku na turbinie i dodatkowo jeszcze okazało się dym wydobywał sie z nieszczelności na uszczelce tyrbiny po wyjeciu turbo był delikatny luz osiowy podjelismy decyzje o wymianie turbiny po rozebraniu okazało sie, że łopatki czołowe dostały lewego wiatru i są podrapane ośka delikatnie przebarwiona ale dlaczego przewód olejowy był skręcony?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.