Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

PISZCZY TURBO


expo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od trzech miesięcy piszczy mi turbo , oczywiście sprawdziłem przewody i nic?

Rozmawiałem z zaprzyjaźnionym mechanikiem i stwierdził ze jak piszczy to już do wymiany

Jeszcze nie zauważyłem zęby kopcił.

Co wy na to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak piszczy/gwiżdże to do regeneracji .

 

Lepiej studź silnik po długiej jeździe to nie będzie turbo nawalać

 

aha napisz nam jaki masz silnik 1.9 dci czy 2,2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci w piątek bo jadę na diagnoze tego pisku od 2 tygodni się zastanawiam ale

czy masz mokrą turbinę od spodu??

czy przy dodawaniu gazu piszczy swiszczy i wyje??

odczówalny spadek mocy??

czy piszczy z tylnej okolicy silnika??

czy pisk wyrównuje się lub zanika przy zwiększeniu obrotów i ustaleni wstrzasów silnika??

 

co sprawdziłem

wyprostowałem belkę pod silnikiem

zdiagnozowałem stan poduszek silnika zwłaszcza dolnych

sprawdziłem stan paska klinowego

osłuchałem cały silnik po kolei wszystkie podzespoły w poszukiwaniu źródła pisku

 

co znalazłem

okopcona spalinami osłona wyciszajaca silnik od wewnątrz

wydobywajace sie spaliny podczas przygaszania silnika nad pierwszym garkiem - na włączonym silniku wciskałem dławik na dolocie i w osratniej chwili odpuszczałem i było widać ten dym

 

co pszypuszczałem

sprżegło - nie slizga się i nie szarpie na zimno ----- ale ale nie słuchałem skrzyni jutro to zrobie i dopiszę efekt

jakieś łożysko - ale w silniku słychać klasyczny klekot silnika brak innych dźwięków

pompa wspomagania - tylko słychać szum

turbina - tylko szum pracy wirnika

 

jutro nagram i gwizd i dym i zobacze czy uda mi się wklepać to na forum to porównasz czy ten sam gwizd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy dodaniu gazu piszczy i rośnie

jak słuchałem a kolega mi dodawał gazu ,piszczy wyraźnie od turbo

turbo jest suche nie zpocone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to do piątku

 

powodem pisku była nieszczelnośc gumy od intercoolera przy zacisku na turbinie i dodatkowo jeszcze okazało się

dym wydobywał sie z nieszczelności na uszczelce tyrbiny

po wyjeciu turbo był delikatny luz osiowy podjelismy decyzje o wymianie turbiny

po rozebraniu okazało sie, że łopatki czołowe dostały lewego wiatru i są podrapane ośka delikatnie przebarwiona

 

ale dlaczego przewód olejowy był skręcony??????

post-53801-0-14804800-1344960191_thumb.jpg

post-53801-0-24584800-1344960561_thumb.jpg

post-53801-0-08134800-1344960587_thumb.jpg

post-53801-0-18925500-1344960675_thumb.jpg

post-53801-0-77042400-1344960702_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...