damian08141 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Witam! Auto kupiłem rok temu po miesiącu czasami kontrolka świeciła dłużej teraz za każdym razem po odpaleniu świeci ok.10sek. Kontrolka zawsze świeci tak samo długo czy jest ciepło czy zimno, na wolnych obrotach i po dodaniu gazu. Bylem u mechanika sprawdził czujnik oraz ciśnienie i jest dobre, ale jest to denerwujące i chciałbym to zrobić. Dodam ze to silnik 1.9DCI z 2004 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 jakiej marki filtr oleju montujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian08141 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 mam dwie kartki od mechanika na jednej jest symbol KX 206 D mikro-star a drugi filtr to bosch 1 St/Pc P3336 0 451 103 336-000 ale nie wiem który to oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 ten długi ostatni numer to jest filtr oleju , pytam dlatego bo częstą przyczyną długiego świecenia kontrolki oleju jest nietrzymanie zaworu zwrotnego w filtrze oleju. jeszcze jest taki temat że w tych silnikach wg. katalogu Boscha ten filtr co podałeś był montowany do końca 2003 roku a od 2004 już był inny i musisz też sprawdzić sobie dokładnie jaki rodzaj powinien być w twoim aucie. no ale jeszcze według innych producentów filtrów jest tak że jeden rodzaj jest do czerwca 2004 roku a drugi po czerwcu, więc sprawdź też sobie dobrze z którego miesiąca jest twoje auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Z prawej strony filtra oleju jest czujnik poziomu oleju , wyjmij go i zobacz czy nie jest przepalony czujnik na jego końcu, lub sprawdż czy nie jest od niego przerwany przewód przy wtyczce lub wiązce doprowadzającej przewód _ cała przyczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian08141 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Raczej to nie wina trzymania oleju bo jak silnik jest ciepły zgasze go i zaraz odpale to jest tak samo.Sprawdzę ten czujnik co napisał voyager1956 to możne byc to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Poza tym z praktyki filtr fabryczny jest za krótki i szybko się zapycha i nie spełnia swojej funkcji , warto dobrać dłuższy który lepiej będzie spełniał swoje zadanie z korzyścią dla silnika a szczególnie panewek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 polecam filtry firmy knecht Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.