Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

radio fabryczne a kody pomoc


MK86
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam otóż jestem właścicielem nowego nabytku Nissana P11 lift. w samochodzie jest fabryczne radio ale na wyświetlaczu nic nie widać i nie mogę nic z tym zrobić. chce to radio naprawić ale problem tkwi w tym czy jak wyciągnę fabryczne radio i włączę silnik czy na komputerze nie zrobi mi jakieś blokady. nie chce później odkodywac samochodu. chce je dać znajomemu co naprawia takie pierdoły ale w tym czasie potrzebuje samochodu do jazdy. proszę o jakaś opinie na ten temat bo jestem w tym zielony:(. z góry dziękuje:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie możesz dać radyjko do roboty tylko sprawdź jak wymontujesz czy wszystkie kabelki są odizolowane od masy i czy nie będzie jakiegoś zwarcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autku wyjęcie radia nie zaszkodzi jedynie jemu samemu jesli jest zakodowane a ty nie znasz kodu. Jak ci ten znajomek będzie go robić to od razu niech go rozkoduje tak aby pasował do każdego P11 po lifcie. acha awaryjek nie włączysz nie mając bumboxa w dupowozie a tak wsio działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeżeli masz kod do radia! A po prostu nie działa tylko wyświetlacz to kup za psią kasę od angola i wystarczy przełożyć przedni panel. Kodowanie jest w zespole układów scalonych(tam gdzie kaseta). Tylko jak będziesz kupował to zwróć uwagę na to aby miał takie same przyciski na panelu! wewnętrzny plastikowej obudowy założysz swój(europa), bo aniol ma w druga mańkę ten wychylony plastik obudowy. Ja tak naprawiłem swoje radio, bo nie wyświetł mi jakieś głupoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tacy 'dobrzy elektronicy' zawsze się kręcą na giełdach lub dają ogłoszenia w anonsach Zajmują się głównie korektą liczników, usuwaniem immo i rozkodowywyaniem radia :devil:

Edytowane przez and_pec