Gość phx Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Witam! Jakieś 2 tygodnie temu założyłem instalację gazową do swojej primery. Instalacja z mikserem, komputer Bingo. Ostatnio zauważyłem, że raz na kilkadziesiąt km zdarza się, że auto podczas jazdy na gazie zaczyna "mulić" - tzn. nie da się przyspieszyć, auto ledwo utrzymuje aktualną prędkość a wciskanie pedału gazu nic nie daje a nawet zamula samochód jeszcze bardziej. Pomaga przełaczenie na chwilę na benzynę a potem z powrotem na gaz i jest już OK (do następnego razu). Instalacja jest na gwarancji więc się tym bardzo nie przejmuję - pojadę do warsztatu i zrobią ale ciekawi mnie co to może być za uszkodzenie i co się dzieje - może ktoś miał już podobne problemy. Czy to może być wina źle działającego silniczka krokowego? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Ja podobnie miałem jak mi padł emulator wtrysków. Tyle że miałem tak nie w trakcie jazdy już na gazie, tylko zaraz po przełączeniu się na gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebek_poz Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 Miałem podobnie .........wystarczyło wstawić nowe Świeczki....ale....świeczki te....kupiłem takie jak do turbo czyli o jeden zakres zimniejsze.......i teraz jest wypas...polecam...pozdro.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 jaki mają symbol te świeczki ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebek_poz Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Standartowo do P10 i W10 Świeczki NGK są przeznaczone z numerem BKR5EY a ja wstawiłem zimniejsze jak do Turbo.....bo w LPG tez jest większa temperatura spalania....włożyłem o stopień zimniejsze czyli BKR6EY i jest naprawdę wypas pierwsza klasa...polecam....świece są bardziej wytrzymalsze i niezawodne....pozdro.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brodacz Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Cześć, przechodziłem kiedyś coś takiego. Ale w Renault Twingo. Silnik malutkie 1,2 na monowtrysku. Instalacja oczywiście mieszalnikowa z polskim komputerem Bingo. Odpalanie tylko na benzynie przy zejściu z obrotów i z czujnikiem temperatury. Wszystko działało ładnie pięknie, spalał ok. 7-8l gazu na trasie. Teoretycznie auta nie mozna było odpalać z gazu - i bardzo dobrze, tak powinno być - ale po tym poznałem, że coś się sp...ło. Chodził cały czas na gazie, ale chodził jak traktor na wolnych, ledwo co jechał, nie dało się przyspieszać i tylko bardziej sie mulił. Nie dał przełączyć się na benzynę, dopiero wyjęcie bezpiecznika pod maską pomagało, wszystko wtedy wracało do normy. Do czasu. Po pewnym czasie usterka zamiasta 1 na tydzień zaczęła występować za każdym razem. Instalacja na gwarancji, zgłosiłem od razu - wymienili komputer Bingo na nowy. Podobno to pierwszy taki przypadek od kiedy zaczęli zakładać te podzespoły. Sprzedałem. ==================== Minęło jakieś pół roku. Dziś Twingo jest u znajomego i znów sytuacja się powtarza. Z tą różnicą że jest już po gwarancji... Pytałem gaziarzy co można z tym zrobić: - sprawdzić wszystkie połączenia elektryczne instalacji gazowej z instalacją auta - gdzie są przewody "ocynkowane"( powtarzam za gaziarzem) tam kiepsko się trzymają luty, - sprawdzić elektrykę czy nie występują przebicia( np. przewody zapłonowe, cewka), - sprawdzić przełącznik gaz/benzyna, - wymienić komputer na nowy. ==================== Tak czy inaczej, życzę powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mauzer Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 jak jestes bardzo ciekawy tematu to polecam poczytanie tego http://gang.pl/ tam jest forum LPG dla gazu duuużo jest do poczytania o przyczynach pozdrawiam, swoją drogą dziś diagnozowałem swoja instalację pierwszy raz sam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.