Czarek_88 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Ja już nie mam siły z moim nissanem walcze kilka już miesięcy i nie mogę dojść, faluje na wolnych i do tego jeszcze kopci na czarno szarpie podczas jazdy i wolno spada z obrotów. Jeździłem jakiś czas na odpiętej przepływce wszystko było ok -wszystko ustało, ale od kliku dni powróciły falujące wolne obroty oraz wolne schodzenie z obrotów, oczywiście na odpiętej przepływce, jak wepne to jest sajgon. Raz wywala błąd 21 a raz nie ma wogóle błędów Co wymienione: -czujnik połozenia wału nowy, nie oryginalny ale jakiś inny zamiennik za 309zł -rozrząd kompletny (po uszkodzeniu go przez element starego czujnika położenia wału który dostał się do rozrządu) -nastawnik pompy regenerowany w firmie HDK serwis -czujnik kąta wtrysku także zakupiony sprawny używany od tej firmy -wtryski wymienione na używane sprawne łącznie z sterującym -filtr paliwa i inne filterki przy pompie wyczyszczone/wymienione -pompa rozbierana - mechanicznie ok , podobno nowe uszczelki dobrej jakości brak otarć na obudowie wewnątrznej wałek chodzi luźno i płynnie Pozostała tylko chyba przepływka ale wątpie że to ona, ktoś coś pisał o czujnikach temperatury, jeżeli ktoś z was zna się na rzeczy i zajmuje się tym to chętne podjade żeby mi to ogarnął bo juz nie mam siły Czy jak to jest 97/99 rok p 11 2.0td na starej kostce to da się pod to podpiąć KTS-a Prosze o wszelką pomoc: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.