Fiolet Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 (edytowane) wymieniłem dwumas na jednomas i przy okazji łożysko oporowe sprzęgła. wszystko śmiga ładnie, jest trochę głośniej, lekki gruchocik na jałowym. ale na to się przygotowałem, mam natomiast dziwny objaw przy przechodzeniu z 1 - 2 tyś obrotów. Jest taki dźwięk jakby łopatą jeździć po betonie. Trwa króciutko, ale jednak. Oleju w skrzyni jest dużo. Jakieś pomysły, co to może być? Obstawiam jakieś łożysko w skrzyni biegów, ale nie oszukujmy się jestem w tym temacie laikiem. Edytowane 16 Sierpnia 2012 przez Fiolet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hortex Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 (edytowane) może tarcze sprzęgła obrywa, ale to już trzeba usłyszeć bo jest to specyficzny drzwięk Edytowane 17 Sierpnia 2012 przez hortex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiolet Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 nowy olej w skrzyni wszystko zmienił. jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 powiedz może coś więcej jaki olej wlałeś ile właściwie oleju wchodzi do sktzyni i dyfra w których miejscach są korki do spustu oleji i napelnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Do skrzyni wchodzi niespełna 4L, osobiście zalecam do niej jak i do dyfra "smerfa" czyli Motul Gear Competition 75w140 - dobrze robi synchronizatorom i idealnie współpracuje ze szperą... A korków spustowych nie sposób nie zauważyć... Lejesz z boku aż zacznie się przelewać, wtedy zakręcasz korek i jazda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 wchodza 3l. a rekomendowany jest GL-4 75W-85 (polecam red line), ewentualnie 75w90, wazne aby nie byl gl-5 bo z tego co pamietam moze powodowac korozję synchronizatorów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CMQ Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Jesli to jest to, co myślę, to nic się nie martw. Mój Ex z jednomasem zrobił już z 20kkm pod nogą nowego właściciela i nic się nie dzieje, po wymianie koła na lite to jest normalna sprawa, znam 2 Zki z takim czymś, z czego jedna niemiłosiernie katowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysiu707 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Jesli to jest to, co myślę, to nic się nie martw. Mój Ex z jednomasem zrobił już z 20kkm pod nogą nowego właściciela i nic się nie dzieje, po wymianie koła na lite to jest normalna sprawa, znam 2 Zki z takim czymś, z czego jedna niemiłosiernie katowana. Potwierdzam nic złego się nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CMQ Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 O, jest i mój ex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Panowie czy ten motul 75w140 będzie dobry do auta traktowanego normalnie? Nie na tor itp. Bo jeżeli zalecany jest 75w85 to różnica jest duża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Panowie a co jeżeli na biegu jałowym jest szum tak jakby łożyska, po wciśnieciu sprzegła ustaje..co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) num właśnie to może są łożyska w skrzyni lub zęby po wysprzęgleniu ci to cichnie bo przestaje sie kręcić wałek sprzęgłowy jedyna rada zalać to dobrym gęściejszym olejem Edytowane 5 Listopada 2012 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 olej wlalem nowy do skrzyni, no nic poki co nie jest to mocno denerwujace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Ja wlałem MOBIL 75W90 GL-4/GL-5 (dostępny w intercarsie). Zrobiłem już z 1kkm i jest ok. Wymiana pomogła na zgrzytający synchronizator 5 biegu. Co ciekawe w instrukcji było napisane, że wchodzi 2,9l, a w moim przypadku weszło równo 3.0l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Ja wlałem MOBIL 75W90 GL-4/GL-5 (dostępny w intercarsie). Zrobiłem już z 1kkm i jest ok. Wymiana pomogła na zgrzytający synchronizator 5 biegu. Co ciekawe w instrukcji było napisane, że wchodzi 2,9l, a w moim przypadku weszło równo 3.0l. o dzięki za info, też mam ten problem z 5tką przy nierozgrzanym samochodzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.