Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350z] Rozwalona skrzynka?


Fiolet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wymieniłem dwumas na jednomas i przy okazji łożysko oporowe sprzęgła.

wszystko śmiga ładnie, jest trochę głośniej, lekki gruchocik na jałowym. ale na to się przygotowałem, mam natomiast dziwny objaw przy przechodzeniu z 1 - 2 tyś obrotów. Jest taki dźwięk jakby łopatą jeździć po betonie. Trwa króciutko, ale jednak.

Oleju w skrzyni jest dużo.

 

Jakieś pomysły, co to może być? Obstawiam jakieś łożysko w skrzyni biegów, ale nie oszukujmy się jestem w tym temacie laikiem.

Edytowane przez Fiolet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może tarcze sprzęgła obrywa, ale to już trzeba usłyszeć bo jest to specyficzny drzwięk

Edytowane przez hortex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

powiedz może coś więcej jaki olej wlałeś ile właściwie oleju wchodzi do sktzyni i dyfra

w których miejscach są korki do spustu oleji i napelnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do skrzyni wchodzi niespełna 4L, osobiście zalecam do niej jak i do dyfra "smerfa" czyli Motul Gear Competition 75w140 - dobrze robi synchronizatorom i idealnie współpracuje ze szperą...

 

A korków spustowych nie sposób nie zauważyć... Lejesz z boku aż zacznie się przelewać, wtedy zakręcasz korek i jazda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wchodza 3l. a rekomendowany jest GL-4 75W-85 (polecam red line), ewentualnie 75w90, wazne aby nie byl gl-5 bo z tego co pamietam moze powodowac korozję synchronizatorów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli to jest to, co myślę, to nic się nie martw. Mój Ex z jednomasem zrobił już z 20kkm pod nogą nowego właściciela i nic się nie dzieje, po wymianie koła na lite to jest normalna sprawa, znam 2 Zki z takim czymś, z czego jedna niemiłosiernie katowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jesli to jest to, co myślę, to nic się nie martw. Mój Ex z jednomasem zrobił już z 20kkm pod nogą nowego właściciela i nic się nie dzieje, po wymianie koła na lite to jest normalna sprawa, znam 2 Zki z takim czymś, z czego jedna niemiłosiernie katowana.

 

Potwierdzam nic złego się nie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

num właśnie to może są łożyska w skrzyni lub zęby po wysprzęgleniu ci to cichnie bo przestaje sie kręcić wałek sprzęgłowy jedyna rada zalać to dobrym gęściejszym olejem

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wlałem MOBIL 75W90 GL-4/GL-5 (dostępny w intercarsie). Zrobiłem już z 1kkm i jest ok. Wymiana pomogła na zgrzytający synchronizator 5 biegu. Co ciekawe w instrukcji było napisane, że wchodzi 2,9l, a w moim przypadku weszło równo 3.0l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wlałem MOBIL 75W90 GL-4/GL-5 (dostępny w intercarsie). Zrobiłem już z 1kkm i jest ok. Wymiana pomogła na zgrzytający synchronizator 5 biegu. Co ciekawe w instrukcji było napisane, że wchodzi 2,9l, a w moim przypadku weszło równo 3.0l.

o dzięki za info, też mam ten problem z 5tką przy nierozgrzanym samochodzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...