bombastik Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Witam wszystkich w przeciągu kilku dni kolejny problem , łożysko o którym pisałem we wcześniejszym temacie jeszcze nie wymienione ale na 85% to jest ono , natomiast kolejny problem to wymieniona dzisiaj reperaturka zacisku z tyłu , mechanik mi wymienił i kóźwa hamulec nie stawia już takiego oporu jak wcześniej czyżby mi układ zapowietrzył jak naciskam hamulec to na poczatku wpada a potem hamuje hmmm? czy to teraz musi sie rozruszać czy taki luz sie teraz zrobił po wymianie reperaturki i oczyszczeniu zacisku i ! wczesniejszych wymianach klocków i tarcz hmmm ? jak sądzicie aha jak go zgasiłem i wcisnąłem parę razy pedał hamulca to sie napompował i opór jak kamień sprawdzałem poziom płynu ok ale tak jak by coś nakapane czyli dolewał coś kombinowane było heh ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 pytanie kiedy byl wymieniany plyn hamulcowy moze juz sie zestarzal. u mnie hamulec odrazu reaguje czesto jak ktos sie przejedzie to robi "zbiorke na przedniej szybie" mowiac ze szybko reaguje. i calkiem prawdopodobnie ze sie zapowietrzył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Ja tam obstawiam uszkodzenie przewodu hamulcowego podczas prac blacharskich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombastik Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 to żeś dowalił hehe dziś rano hamował normalnie a po wymianie reperaturki zacisku jest jak by podwójne dno naciskam i stawia jak by lekki opór a potem wpada i dopiero hamuje więc tak jak by był bombel powietrza heh jak może mechanik tak zrobić rozumiem że ja na włąsną ręke bym to robił ale mechaniol z doświadczeniem do którego jeździ masa ludzi ehhh ale teraz takie pytanie czy nie lepiej by było odrazu poprostu wymienić na nowy płyn i automatycznie mi odpowietrzą hmmm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Poprawka, nie doczytałem, że chodzi o reperaturkę zacisku, a nie o reperaturkę progu itp. Mój błąd, przepraszam. Jednak to nie zmienia faktu, że bardzo łatwo uszkodzić przewód hamulcowy podczas takich napraw, a szczególnie jeśli taki przewód ma swoje lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombastik Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 weź mnie nie strasz bo człowiek chciał sobie naprawić a tu jeszcze jakieś wężyki do wymiany ehhh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok_DW Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Nie latwiej bylo by pojechac do mechanika z reklamacja? Zaplaciles za naprawe hamulca a sie okazuje ze nie chodzi prawidlowo. Ja bym pojechal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombastik Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 wiem wiem tak też bym zrobił i zrobię , tylko poprostu chciałem się upewnić ale sam się upewniłem po przejechaniu paru kilometrów nic sie nie zmieniło więc jutro reklamacja aaa może lepiej odrazu wymienić cały płyn ? hmm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 plyn mozna koszty nie sa duze a powinno sie go wymieniac w benzynie co 30 tys. km a dizlu co 40tys. sa to dane wg. instrukcji nissana n16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.