byczynho Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Witam. Od dłuższego czasu słychać łożyska w mojej almerce. Byłem dziś w sklepie zapytać o ceny. Cena jednego łożyska (jakiegoś lepszego, nie polskiego) to kwota 83zł. Co o tym sądzicie? znajdę coś tańszego, lepszego na allegro czy brać te? Możecie coś doradzić? z góry dzięki. A jeszcze tak poza tematem. Rocznik 1996 to jaki model tego nissana? N14 czy N15? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Łożysko jakie? Koła (przód czy tył), alternatora, sprzęgła, skrzyni biegów itp.? I tak się składa, że polskie łożyska FŁT Kraśnik przebijają jakością wszystkie Optimale, 4max i inne tanie badziewie. Osobiście stawiam je na równi z SKF, aczkolwiek raz u mnie okazały się lepsze, niż japońskie SKF Skoro masz Almerę z 1996r to jest N15. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Ha no ta, ale ze mnie gamoń łożyska do przodu, te na których kręcą się koła. Czyli co polecasz? szukać takich FŁT Kraśnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 SKF, FAG, NTN, SNR - te polecam, jak chcesz mieć dobre łożysko. Jeśli cena Cię przerazi, to łożysko Kraśnik kosztuje 54zł a jakościowo jest prawie identyczne, jak japońskie. Sam sobie odpowiedz, co wolisz Gdybym miał robić auto dla siebie, założył bym NTN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Bylem dziś u mechanika i co się okazało? łożyska są super, to opony tak wyją. Pora założyć nowe kapcie. Dziękuje za pomoc Dodam coś jeszcze. Mechanik u którego byłem po sezonie zimowym zmieniał mi opony na letnie i co się okazało? zamienił tył z przodem. Nie wiem czy zmiana była spowodowana gorszym bieżnikiem z przodu czy też zwykłą pomyłką. Wczoraj wróciłem do konfiguracji z przed zimy i wycie jest prawie niesłyszalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.