Gość venox85 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Witam. Wczoraj wymieniłem przegub w moje almerce n15 rocznik 1998 1.4 bez ABS. Ściągnołem z pisaty przegub, Po wymianie nie dokręciłem piasty 32 klucz (tylko ręcznie śrube dokręciłem) do koła który łączy przegub, gdyż brakuje mi takiego klucza jutro do warsztatu podejde i dokręce. Po wymianie ruszyłem do tyłu i ku mojemu zdziwieniu hamulec do podłogi brak hamulca bardzo słaby za drugim razem jak podpompuje już lepiej. I trzyma hamuje gdy jade prosto nie kręcąc kierownicą, gdy tylko ruszę kierownicą w lewo lub prawo znów hamulec się zapada ale gdy drugi raz depnę jest lepiej ( normalnie). Czy jest to możliwe że piasta nie jest dokręcona cała do przegubu i to dlatego jest luz i poprostu tarcza nie może się z klockami dograć...?? dokręciłem w palcach i przykręciłem koło ale dodam że na kole czuje luz jak jest w powietrzy rusza się z tarzą delikatnie i lewe i prawe....wiec pewnie musze to kluczem 32 wszystko docisnąć i wszystko wróci do normy (mam nadzieje). Skąd luz na tarczy....Dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemektom1992 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 luzu na tarczy nie będzie jak dokręcisz koło, a z hamulcami to posprawdzaj przewody i rurki, czy gdzieś nie cieknie. Może przy wyciąganiu półosi coś się uszkodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość venox85 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 jak dokręciłem koło to mimo wszystko jest luz lekki...więc skąd on, przewdoy są ok sprawdzone płynu nie ubywa podniosłem samochód i posadziłem na kobyłkach włożyłem bieg i dawaj wszystko ładnie skrecałem kierownica i wszystko hamowało jak powinno dodam że to było bez opon same tarcze sie obracały chciałem zobaczyć czy jest jakaś zmiana po założeniu kół opuszczeniu samochodu dodam że gdy przykręciłem koła gdy nim poruszałem był wyczuwalny luz opuściłem samochód i problem znów ten sam gdy koła są prosto wszystko chodzi cacy a gdy zacznę skręcać kołami hamulec robi się miękki i trzeba nim dwa razy machnąć wtedy wraca do dobrego stanu....dodam że prubowałem trzymać wciśnięty hamulec przez cały czas i kręcić kołami tedy było ok pedał nie opadał.... wydaje mi się że jest jakiś luz i przy skręcaniu tarcza się chwieje i klocek traci swoją pozycje gdy nacisnę kolocek się nastawia dlatego jest miękki a gdy drugi raz wcisne hamulce sprawne. Niewiem sam jakieś rady spostrzeżenia?? hmmmmm.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 sprawdz czy sworznie nie są zatarte czy klocki luzno siedzą sprawdź czy przy skręcie koła wężyk sie nie zagina odpowietrz układ ham Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.