sada Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Witam forumowiczów! W P12 2003 r. 2.0 l benzyna zapiekł się tylny prawy zacisk hamulca tzn. taka jest diagnoza mechanika , a objawy są takie , że nie działa na tym kole hamulec ręczny. Pytanie : -Czy opłaca się go naprawiać, czy raczej wymienić? (jest on już w tym stanie conajmniej rok) -czy po naprawie może cieknąć? -czy zaciski są różne dla różnych typów silnika? -czy są zamienniki? z góry dzięki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 cały sprzet kupić na śrocie u Anglika za małe pieniadzę . Jeśli chcesz mogę ci wysłac link do aukcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 jak zapiekł sie prawy to może lewy też szwankować obejżyj dokładnie tłoczki i zobacz czy chodzą lekko zdemontuj zacisk połóz w niego trzonek młotka, żeby tłoczek nie wyskoczył i pompuj napakuj smaru do tłoczków(wazeliny technicznej) pod osłone tłoczka następnie wepchnuj i zobacz jak wchodzi (przyżad do obrotowego wciskania tylnych tłoczków) wypompuj jeszcze raz może wyjść dużo rdzy to ponów pompowania wycierając tłoczek z rdzy i dodając nowego smaru jeśli masz lub możesz pozyczyc wciskacz do tłoczków to możesz to zrobić sam pod blokiem lub kup używkę jw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.