Gość ruzzii Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Witam wszystkich, nie potrafiłem za bardzo sprecyzować swojego problemu więc nagrałem filmik. Mój nismo dziś zaczął wydawać dziwne dzwięki z okolic pompy wspomagania choć mogę się mylić, płynu w zbiorniczku jest trochę poniżej minimum ale kręci się kierownicą normalnie, jesszcze jedno czy to normalnie że na odpalonym silniku płyn faluje? Proszę o pomoc, jestem obecnie w holandi a wszystkie czynnosci naprawcze kosztują kosmiczne pieniadze więc wolałbym najpierw sam zlokalizowac problem. z góry dziekuje link do filmu : http://www.youtube.com/watch?v=ZY4oaUC4LlI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walecboard Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Kolego sprecyzuj te dziwne dźwięki, jeśli to coś w rodzaju brzęczenia i słyszysz je tylko przy kręceniu kierą na postoju, to raczej bym się nie przejmowa, pompy w takim przypadku pracują pod dużym obciążeniem i czasem trochę jęczą.Natomias jeśli ten dźwięk słyszysz cały czas to coś jest nie tak. Co do płynu to jeśli nie masz zapowietrzonego układu to raczej powinien mieć stały poziom, ewentualnie przy kręceniu kierownicą mogą być niewielkie zmiany. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ruzzii Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 takie bardzo głośne charczenie, zwłaszcza gdy silnik jest zimny. po rozgrzaniu uspokaja się i tylko przy dodawaniu gazu delikatnie słychać. 23sec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 takie bardzo głośne charczenie, zwłaszcza gdy silnik jest zimny. po rozgrzaniu uspokaja się i tylko przy dodawaniu gazu delikatnie słychać. 23sec. A nie jest to jakaś wygięta lub odczepiona osłona przy wydechu? Nie wiem jak to jest w P11, ale ostatnio przerabiałem u siebie podobne dźwięki. Puścił spaw osłony za katalizatorem i w okolicy 2tys RPM miałem "kosiarkę" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 może zdejmij pasek z wspomagania lub z alernatora i sprawdzaj czy hałas ucichnie. Średnio mi to pasuje na pompę wspomagania, prędzej altek lub jakieś osłony jak wyżej pisał else Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walecboard Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 No a z tym wydechem to kolega Else może mieć rację, ja mam u siebie odspawaną blaszkę z osłony termiczne kata i w przedziala 1800-2000 obrotów primka chałasuje jak stary poldek . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.