Gość zicon Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Witam proszę nie wyzywać Chce wymienić pasek od oprzyrządowania i tam napinacze Itp w sumie nie mam pojęcia co tam się wymienia, czy są jakieś gotowe zestawy czy wszystko się kupuje osobno proszę o jakiegoś linka Itp bo ja nawet nie wiem czego i gdzie szukać i w jaka firmę celować. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 YYY, chociaż mógłbyś gramatycznie opisać swoje pytanie ! Kali jeść, Kali pić . Jeśli nie wiesz jak paski wyglądają ,jak się je wymienia i co to napinacz to rączki przy sobie i podjedź do mechanika. Lub jeśli wierzysz w swoje siły to wystarczy odiwedzić pierwszy lepszy sklep i porposic o paski do twojego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zicon Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 YYY, chociaż mógłbyś gramatycznie opisać swoje pytanie ! Kali jeść, Kali pić . Jeśli nie wiesz jak paski wyglądają ,jak się je wymienia i co to napinacz to rączki przy sobie i podjedź do mechanika. Lub jeśli wierzysz w swoje siły to wystarczy odiwedzić pierwszy lepszy sklep i porposic o paski do twojego auta. Hmmm chyba nie sadzisz że ja to chce wymienić jak ja żarówki nie wymienię nie dotykam czegoś na czym się nie znam. Chce tylko sobie kupić sam klamoty bo jak mi mechanik kupi to najtańsze a ja gówna nie chce bo robocizna za droga od to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Pasek firmy Mitsuboshi, raczej nic lepszego nie znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zicon Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Pasek firmy Mitsuboshi, raczej nic lepszego nie znajdziesz. Pasek ok, a czy tam coś jeszcze się wymienia rolki napinacze czy tylko sam pasek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Jeśli łożyska są całe to wystarczy sam pasek. Napinacze są przy rozrządzie, który jak nie hałasuje, to się nie wymienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zicon Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Jeśli łożyska są całe to wystarczy sam pasek. Napinacze są przy rozrządzie, który jak nie hałasuje, to się nie wymienia. Ok kolego to jakoś opanuje, mam jeszcze jedno pytanie nie zakładam innego tematu bo po co zaśmiecać. 2 razy mi wyskoczyła kontrolka silnika i byłem obadać co to i pokazało że katalizator do du....y mechanik mówi że dać do regeneracji koszt 800zł poradź co tu wymyślić bo widzę że masz pojecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 (edytowane) To chyba jakiś naciagacz... 800zl. za regenerację kata...buahaa, jeśli dobrze poszukasz to kupisz sprawnego kata do max 500zł na alledrogo lub na swoim pobliższym szrocie. Zawsze też możesz podzwonić po handlarzach co na części sprzedają japończyki. Co do kontrolki check engine, to naj lepiej sam sprawdź czy to rzeczywićsie jest kat. szukaj serwisu gdzie mają oryginalnego kompa konsul od nissana, bo w innych różne kwiatki wychodzą. U mnie wszystkie kompy "krzyczały" że brak błędów, i dopiero konsul zdiagnozował błąd immo, taki mały ot Edytowane 24 Sierpnia 2012 przez Grimm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zicon Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 To chyba jakiś naciagacz... 800zl. za regenerację kata...buahaa, jeśli dobrze poszukasz to kupisz sprawnego kata do max 500zł na alledrogo lub na swoim pobliższym szrocie. Zawsze też możesz podzwonić po handlarzach co na części sprzedają japończyki. Co do kontrolki check engine, to naj lepiej sam sprawdź czy to rzeczywićsie jest kat. szukaj serwisu gdzie mają oryginalnego kompa konsul od nissana, bo w innych różne kwiatki wychodzą. U mnie wszystkie kompy "krzyczały" że brak błędów, i dopiero konsul zdiagnozował błąd immo, taki mały ot Wiesz ze się nie znam na samochodach to nie znaczy ze się dam wydymać byłem w warsztacie samochodowym w miarę renomowanym i pojechałem do serwisu i w obydwu przypadkach pokazało to samo. powiedz mi nie da się wywalić tego katalizatora ? i pytanie czy jak go zlikwiduje to czujnik nie będzie pokazywał ze go brak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Kata zawsze można wywalić i zrobić jakby tłumik zamiast niego, ale czy to jest dobre rozwiązanie to zdania są podzielone jak zaślepianie egr. Przeszukaj kolego forum i poczytaj na temat kata, wywalenie go da tylko troszkę mocy i problem na przeglądzie. Co do kontrolki, to przy wymianie raczej wywali błąd, który się kasuje. Więcej na ten temat się nie orientuję i może niech sie koledzy wypowiedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.