Gość KLICHO Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Witam jestem tu nowym użytkownikiem więc proszę o wyrozumiałość adminów strony jeśli się pomyliłem i dałem w nie ten dział. Już czytałem tutaj przyklejony temat co do 200sx kilka rzeczy się dowiedziałem jak i innych tematów z nim związanych A wiec tak mam parę pytań co do użytkowników tego forum. Niedawno zakupiłem 200SX s13 w zaskakująco dobrym stanie jaki wizualnym jak i technicznym. Ogólnie ten samochód kupiłem z myślą do jazdy na co dzień jak i na tor raz w miesiącu na krótkie OESy 1. Mam silnik CA18DET myślę że parę dobrych tysięcy kilometrów ma za sobą i planuje całkowity jego remont czy to będzie dobry pomysł ? 2. Od razu chce mu kupić jakiś porządny stożkowy filtr powietrza, kolektor i całkowy nowy układ wydechowy jaki byście polecili ? Myślałem o częściach ze strony i firmy mtuning nie którzy ją polecają a nie którzy nie czy warto im zaufać ? Czy jeszcze jest coś potrzebnego aby wzmocnić silnik a na razie go nie zakuć ? Bo myślę że SR nie potrzebuje bo to za duży koszt będzie dla mnie znalezienia kupna i remontu. 3. Na jakich gumach się najlepiej prowadzi ( chodzi mi głównie o szerokość i wielkość) 4. Chodzi mi o fotele przednie które za bardzo nie są za wygodne jak i dobrze trzymające i myślałem o ich wymianie ale nie na jakieś typowe sportowe kupełki tylko jakieś co dobrze trzymają ale zarazem są wygodne i mają swoją estetykę. 5. I została sprawa zawieszenia i prowadzenia. Przesiadając się z Passata B4 Kombi jak dla mnie to jest całkowicie inne prowadzenie. Tamtym rzucało tyłkiem na zakrętach a ty wiadomo jak w tylnio napędówce sam to robi aż miło. Ale do rzeczy. Chciałem nieco usprawnić prowadzenie i zawieszenie pomysł padł na: - Poliuretanowe Tuleje czerwone - Drążki zawieszenia na tył i teraz pytanie długie czy krótkie ? Jak różnica jest między nimi? - Wahacze na tył - Drążki reakcyjne - Stabilizatory na przód i tył - Rozpórka kielichów na przód - I amortyzator silnika To chyba wszystko co bym chciał wiedzieć. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam KLICHO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 To ja od razu Ciebie przekieruję na bardziej odpowiednie forum dla tego modelu, tam znajdziesz więcej info, chyba tutejszy moderator się nie obrazi ? www.turbokillers.com www.nissantech.pl - tu jest więcej użytkowników s14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KLICHO Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Założyłem podobny temat na turbokillers.com i mi temat usunęli jak zwykle wywyższanie się adminów for a szkoda bo tak by ułatwili wiele rożnym użytkownikom życie Zaraz spróbuje na tym drugim Tylko miałem nadzieję że znajdę tu chociaż na parę pytań odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Klicho, polecam napisać do mks na pw On jeździł 200sx dość długo i intensywnie, więc może Ci pomoże Teraz sprzedał zetkę, więc chyba trochę rzadziej zagląda na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KLICHO Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Ok dzięki za pomoc i napiszę do niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.