hape222 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 witam, 1. jaka jest procedura spuszczenia całego płynu chłodniczego, (które krócce, węże, silnik włączony czy nie) 2. jaka jest procedura napełniania nowego płynu ( odpowietrzenie, włączony silnik, dmuchawa na full)? Ile go wchodzi w cały układ? pozdrawiam i dziękuje za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość milczewicz Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Google twoim przyjacielem Masz tu prezentacje wideo: http://www.youtube.com/watch?v=ZXP9LzACNYY&feature=player_embedded Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LukaszG Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Pozbycie się płynu to po prostu odkręcenie korka na dole chłodnicy i poczekanie, aż zejdzie. Zalewasz przez korek na górze chłodnicy odkręcając wcześniej śrubę do odpowietrzacza (poszukaj w instrukcji gdzie ona dokładnie jest). I tyle Możesz rozgrzać silnik i sprawdzić czy poziom płynu jest ok ale jeżeli masz sprawny układ to powinno być ok. Aha - wszystko na odkręconym korku na zbiorniczku wyrównawczym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 I jeszcze jedna, ważna rzecz - przed spuszczeniem płynu chłodniczego dajemy pokrętło od ogrzewania kabiny w pozycję max / czerwone pole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomtom1 Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 zeby spuscic cały płyn należy odkręcic korek w bloku silnika, przez chłodnice cały nie zejdzie. korek jest od przodu silnika, niedaleko obudowy sprzegła i kolektora wydechowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.