wojciechu11 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Witam. Szukalem na forum, znalazłem podobny temat ale tam byly tylko informacje co zrobiono przez 3 lata. Mnie interesuje co sprawdzić przed końcem gwarancji żeby mozna było wrazie potrzeby skorzystań z naprawy gwarancyjnej. Chcę sprawdzić amortyzatory, zbierzność ale co jeszcze poradzicie zbadać. Proszę o rady. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtM Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 No cóż ja już jestem po ostatnim przeglądzie gwarancyjnym echhh.... W ramach gwarancji mają mi wymienić jeszcze chłodnice klimatyzacji bo cytuje lamelki na niej się pokrzywiły, ale i tak najlepsza rzeczą jaką "zrobili " jest to że wymieniając płyn w chłodnicy wlali tylko 2,5l nowego dodam że przy 1.6 benzynie pojemność układu według książki 6.4l . Wspaniała argumentacja że jak odkręcicil przewód to tylko tyle zeszło starego płynu no a przecież pan wiem że troche musi zostać w bloku przecież nie będą przekręcać samochodu żeby wylać resztke płynu. Więc przywiozłem bańke 5l dostałem 2,5l . Cudowne rozmnorzenie partacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luxs Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Podjedz do PZM lub innej stacji diagnostycznej... Zapłacisz 40 złotych, sprawdzą Ci wszystkie elementy zawieszenia na szarpaczkach itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perinoid Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Mnie to czeka w styczniu. Najpierw do pobliskiej stacji diagnostycznej (mam nadzieję, że mi przetrzepią zawieszenie), potem się umówię na przegląd w ASO, a potem na przegląd rejestracyjny i ponownie sprawdzę całość. I w razie czego wrócę do ASO z pretensjami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luxs Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Mnie to czeka w styczniu. Najpierw do pobliskiej stacji diagnostycznej (mam nadzieję, że mi przetrzepią zawieszenie), potem się umówię na przegląd w ASO, a potem na przegląd rejestracyjny i ponownie sprawdzę całość. I w razie czego wrócę do ASO z pretensjami. Majster wyjaśnij diagnoście jaki jest temat... to się przyłoży i poszarpie dokładnie zawieszeniem, łożyska wysłucha itp.... Analizę spalin sobie zrób za dodatkowe 35 złotych może wyjdzie, że regulacje trzeba przeprowadzić bo środowisko truje Ja w marcu mam koniec gwarancji.... więc już sobie powoli kompletuję akcje gwarancyjną. Można by wspólnie ze zorientowanymi forumowiczami skompletować listę elementów, które można poddać przeglądowi gwarancyjnemu. Zbieżność/geometria koł też podlega gwarancji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luc123456 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Zbieżność/geometria koł też podlega gwarancji? Podobno nie. Ja płaciłem ekstra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hb7 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Witajcie mi gwarancja kończy się pod koniec roku 2012 , więc chyba najrozsądniej jest podjechać gdzieś na "prawdziwe badania" i jesli coś wyjdzie to do salonu a jeśli będzie ok to na przegląd- oczywiście nie w salonie bo nie swędzi mnie by znowu półtora klocka zostawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luxs Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Ktoś na forum fajnie napisał i zapadło mi w pamięć... Wszelkie stuki i usterki oraz jęki zawieszenia na gwarancji są normalne i ten typ tak ma........., a po gwarancji szykuj minimum 2,5 klocka bo zawsze coś znajdą majstry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seburaj Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Ktoś na forum fajnie napisał i zapadło mi w pamięć... Wszelkie stuki i usterki oraz jęki zawieszenia na gwarancji są normalne i ten typ tak ma........., a po gwarancji szykuj minimum 2,5 klocka bo zawsze coś znajdą majstry. hehe, za co niby te "dwa i poł klocka" ? zawieszenie tylne jest proste jak, nie przymierzajac, kopulacja - kilka tulei metalowo gumowych i gumy stabilizatora - łaczników nie liczę... oczywiście nie ma co po gwarancji robić w ASO - tylko albo samemu, albo w porządnym warsztacie - używając najlepszych aftermarketowych cześci.... w moim aucie gwarancja konczy sie za 12 dni - ani myśle jechać na "przegląd" do ASO przegląd zrobiłem sobie sam i na pewno nie gorzej niż "fachowcy" tamże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.