Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Przed ostatnim przeglądem gwarancyjnym ?


wojciechu11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Szukalem na forum, znalazłem podobny temat ale tam byly tylko informacje co zrobiono przez 3 lata. Mnie interesuje co sprawdzić przed końcem gwarancji żeby mozna było wrazie potrzeby skorzystań z naprawy gwarancyjnej.

Chcę sprawdzić amortyzatory, zbierzność ale co jeszcze poradzicie zbadać.

Proszę o rady.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż ja już jestem po ostatnim przeglądzie gwarancyjnym echhh.... W ramach gwarancji mają mi wymienić jeszcze chłodnice klimatyzacji bo cytuje lamelki na niej się pokrzywiły, ale i tak najlepsza rzeczą jaką "zrobili " jest to że wymieniając płyn w chłodnicy wlali tylko 2,5l nowego dodam że przy 1.6 benzynie pojemność układu według książki 6.4l . Wspaniała argumentacja że jak odkręcicil przewód to tylko tyle zeszło starego płynu no a przecież pan wiem że troche musi zostać w bloku przecież nie będą przekręcać samochodu żeby wylać resztke płynu. Więc przywiozłem bańke 5l dostałem 2,5l . Cudowne rozmnorzenie partacze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Podjedz do PZM lub innej stacji diagnostycznej... Zapłacisz 40 złotych, sprawdzą Ci wszystkie elementy zawieszenia na szarpaczkach itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie to czeka w styczniu. Najpierw do pobliskiej stacji diagnostycznej (mam nadzieję, że mi przetrzepią zawieszenie), potem się umówię na przegląd w ASO, a potem na przegląd rejestracyjny i ponownie sprawdzę całość. I w razie czego wrócę do ASO z pretensjami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie to czeka w styczniu. Najpierw do pobliskiej stacji diagnostycznej (mam nadzieję, że mi przetrzepią zawieszenie), potem się umówię na przegląd w ASO, a potem na przegląd rejestracyjny i ponownie sprawdzę całość. I w razie czego wrócę do ASO z pretensjami.

 

Majster wyjaśnij diagnoście jaki jest temat... to się przyłoży i poszarpie dokładnie zawieszeniem, łożyska wysłucha itp.... Analizę spalin sobie zrób za dodatkowe 35 złotych może wyjdzie, że regulacje trzeba przeprowadzić bo środowisko truje :) Ja w marcu mam koniec gwarancji.... więc już sobie powoli kompletuję akcje gwarancyjną.

 

Można by wspólnie ze zorientowanymi forumowiczami skompletować listę elementów, które można poddać przeglądowi gwarancyjnemu.

 

Zbieżność/geometria koł też podlega gwarancji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

mi gwarancja kończy się pod koniec roku 2012 , więc chyba najrozsądniej jest podjechać gdzieś na "prawdziwe badania" i jesli coś wyjdzie to do salonu a jeśli będzie ok to na przegląd- oczywiście nie w salonie bo nie swędzi mnie by znowu półtora klocka zostawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś na forum fajnie napisał i zapadło mi w pamięć... Wszelkie stuki i usterki oraz jęki zawieszenia na gwarancji są normalne i ten typ tak ma........., a po gwarancji szykuj minimum 2,5 klocka bo zawsze coś znajdą majstry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś na forum fajnie napisał i zapadło mi w pamięć... Wszelkie stuki i usterki oraz jęki zawieszenia na gwarancji są normalne i ten typ tak ma........., a po gwarancji szykuj minimum 2,5 klocka bo zawsze coś znajdą majstry.

 

hehe, za co niby te "dwa i poł klocka" ? :|

zawieszenie tylne jest proste jak, nie przymierzajac, kopulacja - kilka tulei metalowo gumowych i gumy stabilizatora - łaczników nie liczę...

oczywiście nie ma co po gwarancji robić w ASO - tylko albo samemu, albo w porządnym warsztacie - używając najlepszych aftermarketowych cześci....

 

w moim aucie gwarancja konczy sie za 12 dni - ani myśle jechać na "przegląd" do ASO

przegląd zrobiłem sobie sam i na pewno nie gorzej niż "fachowcy" tamże ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...