Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan 1.5 dCi Tekna w teście, co na to klubowicze?


Gość Dziekan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jako, że ważną częścią filozofii naszego tytułu jest angażowanie klubów samochodowych w treść serwisu, chciałbym Was zapytać o Waszą opinię i pomoc w ocenie "trafności" naszego testu Żuczka. Zależy nam na opiniach użytkowników danych modeli, szczególnie zrzeszonych w klubach. Sam byłem i jestem w kilku klubach samochodowych i wiem co oznacza klub i jak wygląda jego życie, ile w tym wszystkim siedzi pozytywnej energii a zarazem wiedzy o danym modelu, co staram się podkreślać i promować na naszych łamach, choćby przez ten artykuł: http://www.swiataut....exts/show/24/61 dlatego chcemy by w naszej pracy było to zauważalne.

 

Jeśli chodzi o wspomniany test, chodzi o to: Test Nissana Juke 1.5 dCi Tekna

http://www.swiataut....xts/show/67/122

zauważyłem, że akurat toczy się dyskusja na temat tej wersji, więc tym bardziej mam nadzieję, że zamieszczenie tu tego linku nie będzie jakimś nietaktem, na wszelki wypadek uprzedzę, że moderator wie ;)

 

Pozdrawiam

Marcin Dziekoński, Zespół Świat Aut Net

 

Edit: bo zjadłem literkę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważnie poczytałem i z zdecydowaną większością spostrzeżeń autora zgadzam się. Co prawda od 1,5 roku jeżdżę smochodem z napedem 4x4 ale ogólny opis jest podobny. Przez lata preferowałem i miałem w sumie duże auta z segmentu jak to się kiedyś nazywało klasa wyższa-średnia. " Dorosłem " i teraz z małżonką nie jest potrzebnay nam duży bagażnik i samochód . Jak trzeba to na tylne siedzenia się wrzuci i bagaż i pasażerów ,którzy nie narzekają na ciasnotę . Spodobał mi się i moim znajomym nietuzinkowy wygląd tego auta dający zastrzyk emocjii dobrą widoczność " z góry ". Co do napędu 4x4 to wykorzystuję go ciągle bowiem zauważyłem , że nawet na suchej drodze przy gwałtownym przyspieszeniu daje poczucie większej przyczepności i nie"boksują" koła co szczególnie obserwuję na zakrętach czy na rondzie.Testowo jeździłem 190 konnym tylko z przednim napędem . Brakuje mi świateł dziennych i nawigacji z polskim językiem. Lubię nim jeździć , oj lubię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli chodzi o wspomniany test, chodzi o to: Test Nissana Juke 1.5 dCi Tekna

http://www.swiataut....xts/show/67/122

zauważyłem, że akurat toczy się dyskusja na temat tej wersji, więc tym bardziej mam nadzieję, że zamieszczenie tu tego linku nie będzie jakimś nietaktem, na wszelki wypadek uprzedzę, że moderator wie ;)

 

 

 

z minusów powinniście wykreślić info o braku możliwości podniesie nia wycieracek bez podnoszenia maski - gdyż można je ustawić w trybie do podniesienia poprzez ruch dzwignią wycieraczek przy wyłączonym załonie a wówczas ustawią się w taki sposób ,że można je odchylić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z minusów powinniście wykreślić info o braku możliwości podniesie nia wycieracek bez podnoszenia maski - gdyż można je ustawić w trybie do podniesienia poprzez ruch dzwignią wycieraczek przy wyłączonym załonie a wówczas ustawią się w taki sposób ,że można je odchylić

Bardzo dziękuję, właśnie o to mi chodziło: mimo starań by było możliwie szczegółowo i dokładnie, oto pierwszy drobiazg, który umknął uwadze. A o drobiazgi najbardziej chodzi. Super, dzięki.

 

Spodobał mi się i moim znajomym nietuzinkowy wygląd tego auta dający zastrzyk emocjii dobrą widoczność " z góry ".

tak, też bym chętnie dał się obdarować tym samochodem -pakowanie dużej ilości gratów nie jest czymś aż tak częstym, a tym co napisałeś można delektować się codziennie :)

 

Dzięki za te dwa posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...