Gość korzenduffy Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Witam! od jakiegos czasu słysze dziwny hałas w szoferce. Na poczatku myslelem ze to wydech ale auto stalo u mechanika i powiedzial ze nie ma zadnych diur .Stwierdzilem ze jesli to wydech przepale zrobi sie dziura i wymienie.Dodam ze na zewnątrzz żadnych hałasów ani szurania nie słychać. Ruszylem nim do Bułgarii i hałas sie zaczął nasilac . przy gwaltownych skretach w prawo hałas ustaje . Zaczołem przypuszczac ze to łożysko w piascie tak hałasuje. Stanołem i zaczołem wszystkie piasty oblewac woda ( stwierdzilem ze jak cos trze o cos to sie grzeje) Z tylnej lewej piasty zaczeła parowac woda . Czyli chyba mam winnego . moje pytanie jest czy sie myle ? I czy zrobie z powrotem 2 tysie km na tej rozwalonej piascie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jarek211 Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Jeśli to naprawdę to o czym myślisz to nie radzę zbyt długo z tym jeździć bo to może w każdej chwili całkiem się rozsypać a wtedy pozostaje tylko laweta. W mojej p12 stuki zaczeły się pojawiać po ok. 15-20 minutach jazdy a cichło przy hamowaniu, akurat musiałem wymieniać olej więc mój mechanik przy okazji wymienił i piastę. Cena dobrego zamiennika to ok 440pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość korzenduffy Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Jeśli to naprawdę to o czym myślisz to nie radzę zbyt długo z tym jeździć bo to może w każdej chwili całkiem się rozsypać a wtedy pozostaje tylko laweta. W mojej p12 stuki zaczeły się pojawiać po ok. 15-20 minutach jazdy a cichło przy hamowaniu, akurat musiałem wymieniać olej więc mój mechanik przy okazji wymienił i piastę. Cena dobrego zamiennika to ok 440pln. Dobra dojechalem do kraju . Na roywalonej piascie , i 3 garach i migajaczm checkiem.. cos to z japonca ma bo rozj... auto wrocilo do domu 2 tys km . Dzis je troszke zdiagnozowalismy , kolega w innym poscie mial racje , nie dziala jeden gar czyli albo wiazka niedochodzi albo swiece szlag trafil ( w trasie paliło 20 l gazu i powazne problemy z podjazdami pod gore) . to łożysko tak wyje jakby tłumik by łdziurawy- do wymiany , przesiadam sie na drugie auto p12 do remontu pozatym rumunskie drogi dojechaly i tak słabe zawieszenie w tym aucie. Trudno wymienic tą piaste samemu ?może jakieś wskazuwki? ps mam juz dosc mechaników - przed wyjazdem bylem zapewniany ze wszystko jest ok. Inwestycja w narzedzia i wiedze - To jest to. Na dodatek otworzyli warsztad samoobslugowy w mojej okolicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgh Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Witam!!! Co do wymiany piasty to sprawa jest prosta potrzebujesz 45 minut wolnego czasu klucz dynamometryczny do dokręcenia nakrętki momentem 186 do 255 N m. I sprawa załatwiona. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 dodaj do tego dobry smar do łożysk i zobacz bo może od razu możesz wymienić klocki z tyłu wkręca i wciska się jednocześnie tłoczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.