maniujr Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Odpal auto. Wtedy się sparują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert.Byd Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Udało mi się sparować, ale Torque nie łączy się. Wygląda to tak jakby OBD był widoczny tylko przez chwilę i nim Torque nawiąże połączenie OBD przestaje być widoczne. W ustawieniach BT tabletu mam powiązanie z OBDII. Ehhhh już nie mam pomysłu na to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 W ustawieniach programu włączyłeś przez co ma się łączyć i wybrałeś adres Mac twojego ELM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert.Byd Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Tak i Torque próbuje się łączyć sprawdza po kolei protokoły i w końcu pisze błąd połączenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysz14 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Czy łączysz się na zapalonym śilniku czy zgaszonym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert.Byd Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Na włączonym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackowy Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Pytanie teoretyczne. Czy jeżeli użyje kabla VAG K+CAN COMMANDER 3.6 to będzie to groźne dla samego samochodu czy po prostu taki kabel wraz z zestawem oprogramowania nic mi nie odczyta. Kabel ten obsługuje linie CAN oraz K. ELM 327 również obsługuje protokoły CAN. Ciekaw jestem czy w przypadku VAG K+CAN COMMANDER 3.6 jest to kwestia kabla czy tez zainstalowanego w komputerze oprogramowania do interpretacji odczytywanych ramek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sherman997 Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Pytanie teoretyczne. Czy jeżeli użyje kabla VAG K+CAN COMMANDER 3.6 to będzie to groźne dla samego samochodu czy po prostu taki kabel wraz z zestawem oprogramowania nic mi nie odczyta. Kabel ten obsługuje linie CAN oraz K. ELM 327 również obsługuje protokoły CAN. Ciekaw jestem czy w przypadku VAG K+CAN COMMANDER 3.6 jest to kwestia kabla czy tez zainstalowanego w komputerze oprogramowania do interpretacji odczytywanych ramek. Również jestem ciekaw czy można bezpiecznie podpiąć taki kabel, chodzi mi tylko o odczyt błędów do audi a4 b6 podpinałem i działał ale wiadomo to starsze auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Musisz mieć soft w którym można wybrać Nissana i model auta oraz silnik, to Ci wszystko ogarnie. Torque po ELM237 nie odczyta wszystkich błędów, np. u mnie pokazał, że czysto, a wspomniany wcześniej soft na jakieś magicznej skrzynce pokazał błąd przepływki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falcon226 Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Witam koledzy,świeży zakup QQ, przyznam ,że mam mętlik ,jaki zakupić interfejs najlepiej, viaken proponował mi MD136 Bluetooth, ale nie jestm jakoś przekonany, co proponujecie?konkretnie pod mój model? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 Zależy do czego potrzebujesz, jak sam silnik (prosty odczyt parametrów i kasowanie błędów) to polecam http://allegro.pl/obd-scan-bluetooth-vgate-elm-327-elm327-bt-obd2-pl-i5970568400.html + apka na telefon torque. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falcon226 Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 (edytowane) Tak, interesuje mnie coś prostego, nie bedę się bawił w jakieś programowanie czy coś,odczytać,pokasować błędy, po jakieś ewentualnej naprawie i.t.p....to myślisz ,że wystarczy??? a apka jak piszesz to u nich też??pozdrawiam. Edytowane 19 Października 2017 przez falcon226 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 Spokojnie wystarczy. Apka ze sklepu play (android). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falcon226 Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 Dziekuje za pomoc Ulisses,pozdrawiam serdecznie. Ulisses zakupiłem ten interfejs,tak wstępnie wrzuciłem go na kompa z płytki,wszystko w języku obcym, prosiło mnie o jakiś klucz licencyjny,,może coś żle robię.Jak Ty to ogarniałeś,jeżeli możesz w skrócie opisać?noi i nie widzę menu po polsku,pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 Który interfejs kupiłeś? Te co wkleiłem jest do łączenia się telefonem (przez bt). Kod parowania to 1234. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falcon226 Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Tak,tak, ten co wkleiłeś,dał mi kolo jeszcze płytkę ,żeby wgrać też na kompa w razie '"w".Spróbuje to ogarnąć,przez BT nie chciał mi się łączyć,ale może coś pogrzebię w telefonie.Pytanie, wystarczy kluczyk w zapłon,bo jak skanuje Vagiem Galaxy,wystaczy mi zapłon włączyć.A jak jest konkretnie w japońcach??trzeba uruchomić auto jak piszą poprzednicy?trochę to dziwne,pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Kluczyk w zapłon wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubek Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Witam Kolegów.. Mam qq 2.0 2008 rok. I problemy z kontrolką poduszki. W dwóch stacjach nic nie widzą i myślę, że może sam spróbuję.. Poproszę o sugestie -jaki interfejs i oprogramowanie spróbować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aldo Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Działa w zakresie diagnostyki silnika - zweryfikowałem. Do reszty trzeba mieć oczywiście Consult-a III Witam A który elm327 i jaki program/programy używałeś do tej weryfikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lasiat Opublikowano 17 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2018 Czy CLIP również w jakimś stopniu będzie współpracował z QQ? W sumie NISSAN jest blisko z RENAULT-em. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 W dniu 17.11.2018 o 11:39, Lasiat napisał: Czy CLIP również w jakimś stopniu będzie współpracował z QQ? W sumie NISSAN jest blisko z RENAULT-em. Nie wiem czy Clip, ale ddt2000 z tego co pamiętam miało oprócz Renault do wyboru jeszcze Dacie i Nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lasiat Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 (edytowane) DDT 2000 jest o wiele tańszy niż clip Ale niestety qq tam chyba nie da się wybrać. Edytowane 18 Listopada 2018 przez Lasiat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.