Gość marian12 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Witam wszystkich forumowiczów. Chciałem podzielić się ze wszystkimi moim problemem. Kupiłem nissana primere 2.2 Di ok roku temu. Do niedawna jeździł jak złoto. Miesiąc temu zaczęły się problemy, o których czytałem na forum. Czyli z rana się dławi, nie chce wejść na obroty i kopci z komina na czarno jak wściekły, aż złapie trochę temperaturę i później jeżdzi normalnie. Oprócz tego cały czas kopci na czarno z komina przy ruszaniu lub wyprzedzaniu czyli jak trochę się go wkręci- depnie. Jeździłem tak ale ale mówie sobie zona jezdzi do biedronki którą mam blisko domu i w tym czasie samochód cały czas się dławi i kopci więc oddałem samochód do mechanika. I się zaczęło. Najpierw sprawdził sobie na komputerze, wyszło że to wina wtrysków, że któryś na pewno leje. Mówie dobra- zawiózł do regeneracji. Zregenerowali bo niby były wszystkie w strasznym stanie. Mój mechanik założył te wtryski. I co? I nic jak było tak było dalej. Mechanik następnie stwierdził że to jest wina turbo, ponieważ był odłączony któryś z przewodów i pominięty zawór podcisnienia turbo. Pomyślałem sobie dlaczego nie zauważył tego tydzień wcześniej przed wymianą wtrysków. Ale pojechałem zregenerować turbo, kupiłem też zawór podciśnienia turbo. Mechanik zapewniał mnie że teraz to już napewno jest to. I na 100% auto będzie chodziło jak należy. Po zamontowaniu zregenerowanego turba oraz zaworu podciśnienia czekałem z niecierpiliwością na informacje. iI co usłyszałem? Że gówno to pomogło i dalej jest jak było wcześniej. I mechanik pojechał znowu sprawdzać wtryski. Samochód jest już w naprawie 3 tygodnie. Ręce opadają, koszta rosną i już nie wiem zaraz powie ze jeszcze to i tamto trza wymienić. Co o tym myślicie? Z góry dziękuję za opinie oraz rady tylko szybko bo żona mnie bije i mówi że to wszystko moja wina i że to ja chciałem ten samochód........... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 współczuję. najlepiej pogadaj z tym problemem z VOYAGER1956 On dobrze obeznany jest w dieslach życzę szybkiego rozwiązania problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemektom1992 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 (edytowane) sprawdź węże od turbo co idą do coolera, ewentualnie czy cooler szczelny, jeszcze przydało by się sprawdzić egr i przepływomierz czy dobry. Auto straciło moc?? Edytowane 6 Września 2012 przez przemektom1992 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marian12 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 EGR został wyczyszczony przed regeneracją turba (zapomniałem dodać), a o szczelności wspominałem mechanikowi , ponieważ wczesniej wyczytałem na forum, ale nie wiem czy cos sprawdzał bo nic nie mówił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemektom1992 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 no to musi sprawdzić, albo zmienić mechanika bo jak na razie nić nie pomógł a na koszta naciągnął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 czyszczac egr powinien wyczyscic tez kolektor bo jak ten jest zawalony to sam egr nic nie pomoze....no i zmienil bym mechanika....jak jestes z wlkp moge dac namiar na bdb diagnoze komputerowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marian12 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Dzięki za zainteresowanie się. Niestety jestem z pod Wrocławia wiec trochę za daleko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marian12 Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 DALEJ NIC NIE WIADOMO,PRZY ODPLANIU SZARPIE DŁAWI SIĘ CHODZI NA 3 CYLINDRY CHWILAMI ITD AŻ DO MOMENTU ZAŁAPANIA NORMALNEJ TEMPERATURY,WTEDY CHODZI JUZ RÓWNO ALE PRZY DODANIU GAZU KOPCI NA CZARNO,TERAZ BĘDĄ WYMIENIAĆ JAKĄŚ POMPE(BO MAJĄ NA PODMIANKĘ)ZOBACZYMY CZY POMOŻE....JA JUŻ STRACIŁEM WIARE... MA KTOŚ JESZCZE JAKIEŚ POMYSŁY??????????????/ DOKŁADNIE TO SAMO DALEJ NIC NIE WIADOMO,PRZY ODPLANIU SZARPIE DŁAWI SIĘ CHODZI NA 3 CYLINDRY CHWILAMI ITD AŻ DO MOMENTU ZAŁAPANIA NORMALNEJ TEMPERATURY,WTEDY CHODZI JUZ RÓWNO ALE PRZY DODANIU GAZU KOPCI NA CZARNO,TERAZ BĘDĄ WYMIENIAĆ JAKĄŚ POMPE(BO MAJĄ NA PODMIANKĘ)ZOBACZYMY CZY POMOŻE....JA JUŻ STRACIŁEM WIARE... MA KTOŚ JESZCZE JAKIEŚ POMYSŁY??????????????/ http://www.youtube.com/watch?v=C_ieEIXiW8I&feature=plcp DOKŁADNIE TO SAMO,GAZ DO KOŃCA CAŁY CZAS I NIE CHCE SIĘ WKRĘCIĆ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemektom1992 Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 sprawdź ciśnienie na cylindrach na zimnym silniku, najlepiej aby było powyżej 25 i nie duża różnica pomiędzy innymi cylindrami, do tego przydało by się sprawdzić ciśnienie na listwie i pompę wysokiego cisnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Filtry zmieniałeś ? Sprawdź przepływkę jeżeli na zimnym źle chodzi. Albo zawór na listwie wtryskowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.