Gość Kris 777 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 (edytowane) Witam jestem nowy na tym forum Mam problem z swoim terrano ii 3.0 di 2004r przeb 218tys brak mocy nie wchodzi na obroty swieci sie check przy tym kopci i spaliny maja dziwny zapach zmieniłem przepływke dałem nowy filtr powietrza i paliwa nic nie pomogło podłaczałem do kompa i elektronik powiedział ze przestawił sie kont wtrysku ale nie jest pewien- jaka jest u mnie pompa? Prosze o pomoc albo polecenie jakiegos dobrego mechanika - mieszkam w okolicach legionowa do tego czasu nic sie nie działo z autem oprucz padajacych przepływek ale wliczam je jako czesc wymienna poza tym jest to fajny sprzet i szkoda ze cos go boli bo zaszczepiłem sie nikroskopijnym off roadem ( Swierzak) Pomocy !!!!!!!!!!!! Pozdrawiam AAAAA czy w 3.0 di jest te sitko kture mogło sie zabrudzic przy pompie???? Edytowane 7 Września 2012 przez Kris 777 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej64b Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Witam.Mam terrano 3,0 di z 2003 r i w moim sitka przed pompą nie ma.Może nie trzyma EGR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmowskiego fans Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 (edytowane) Dokladnie tak jak pisze Kolega powyzej sprawdz EGR.Tez tak mialem plus sitko,ale ja mam 2.7tdi. Pzdr Edytowane 16 Września 2012 przez dmowskiego fans Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marco30 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Kris 777 - czy udało ci się zwalczyć problem w twoim terrano? Dokładnie to samo zaczęło dziać się w moim 2002r 230 tyś. Czy to był EGR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 mam teraz taką sytuację w swoim td25, bez obciążenia wkręca się na na obroty ok na 2 - tak do około 4krpm, ns 3 i wyżej koło 3,5krpm zaczyna trochę przerywać i dymić, obstawiam zły kąt wtrysku ale dziwne ze się sam przestawił, no chyba że coś innego sprawdzić na początek ? niestety silnik i to diesla to nie moja bajka kris 777 jakiegoś pompiarza polecisz w okolicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kris 777 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Witam wszystkich W moim przypadku to niestety zatarta pompa po wymianie wszystko pracuje jak w zegarku Odnosnie pompiarza nie mam doswiadczenia gdyz kupiłem pompe od znajomego i chula.,.,. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 (edytowane) u mnie sitka do wyczyszczenia brak, jak to wielu sugerowało powietrze ssał z paliwem - już po problemie Edytowane 20 Września 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bert Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Cześć Mam problem w moim Terrano 3.0 TDI 2004 rok.. Brakuje mu mocy. A jak zapnę przyczepę to już całkiem kaplica. Przy tym zaczął terkotać jak traktor przy większym obciążeniu. W sierpniu miał wymienione filtry i dodane ulepszacze do paliwa i silnika, po wymianie oczywiście. Check się nie świeci. Rano na zimnym (teraz -10) mam problem z odpaleniem. Muszę kręcić kilka razy i po odpaleni trochę kopci. Potem w czasie jazdy nie kopci. Jeżeli to pompa paliw jak niektórzy sugerują, to czy do tego silnika będzie pasować pompa z Terrano 2,7 TD 1995? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bert Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Dla pewności sprawdzę tez filtry. Na tych filtrach zrobiłem już prawie 5 tys. a na naszym paliwie może być różnie. Dzięki za sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bert Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Miał ktoś z was problem z połączniem komputera w aucie z komputerem diagnostycznym. Próbowaliśmy dzisiaj na dwóch i żaden protokół nie zadziałał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 a wczesniej przy pierwszym odpaleniu puszczał ci chmure dymu czy bez dymu odpalał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bert Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 (edytowane) Wpiąć się wpieli, tylko nie komputer nie mógł się połączyć z komputerem w aucie. Nie pasował żaden protokół. Wcześniej też zadymił przy odpalaniu. Edytowane 24 Stycznia 2014 przez Bert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bert Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 (edytowane) Dzisiaj udało mi się go odpalić ale doszły nowe objawy. Zapalił się check i tak jakby odcinało paliwo. Spadały obroty i nawet raz mi zgasł. Pytanie czy paliwo przyłapało? (przed mrozami tankowałem BP ultimate, więc nie powinno). Edytowane 25 Stycznia 2014 przez Bert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bert Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Drugi komputer zadziałał. Wyskoczyły dwa błędy: 77 - P7-F/JNJ TIMG FB - UDAŁO SIĘ SKASOWAĆ 87 - ECM 14 TEN NIE DAŁO SIĘ SKASOWAĆ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czifu Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 (edytowane) Można sprawdzić jeszcze czy po wykręceniu regulatora ciśnienia paliwa nie ma na nim śladów opiłków lub zatkanego siteczka, W mascotach i masterach bardzo często on leci i daje podobne objawy (a mają one te same silniki 3.0) Edytowane 25 Stycznia 2014 przez czifu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bert Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Przy pierwszym błędzie znalazłem na forum, że kolega miał podobny problem. Zmienił filtr paliwa na zamiennik i przez to silnik nie dostawał tyle paliw co powinien. Wymienił filtra na oryginalny i problem zniknął. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/44293-patrol-p7-finj-timing-fb/ ECM 14 z tego co znalazłem na tej stronie http://terranoirk.ru/man/R20/ec.pdf, to jakby dotyczyło świateł stopu, ale jeszcze tego nie studiowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bert Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Czyli pompa wtrysków?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bert Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Wszystko wskazuje na przepływomierz. Musimy zrobić jeszcze jeden test i będzie 100% pewności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.