Gość korzenduffy Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Witam! Wymieniam tylną piaste .Podobnego tematu nie znalazłem z opisem wiec zakładam nowy. Zamierzam zrobic to sam. Jakies sugestie badź doświadczenia ze strony forumowiczów? W miare postepu napray bede dodawał zdjecia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam0705 Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Witam! Wymieniam tylną piaste .Podobnego tematu nie znalazłem z opisem wiec zakładam nowy. Zamierzam zrobic to sam. Jakies sugestie badź doświadczenia ze strony forumowiczów? W miare postepu napray bede dodawał zdjecia . ja jestem kompletnym amatorem a z kolegą wymienialismy w moim nowym nabytku primerze 2005 1.8 benzyna kombi łożysko które jest razem z piastą.... po odkreceniu koła... zluzowaniu zacisku klocków odczepieniu linki recznego zdielismy stara piaste zalozylismy nową skrecilismy i jeździ... jedyny mankament tej wymiany to klucz do tej sruby duzej (troche kosztowal) no i ta nakretka najwieksza co trzyma cala piaste miala takie specjalne zgniecenie zeby sie nie odkrecala no to srubokretem odgielismy a po wszystkim zklepalismy. Przepraszam z gory za nie fachowe okreslanie czesci. Pozdrawiam Nissany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 dokręć śrubę do oporu jedli nie masz klucza dynamometrycznego i potem zluzuj na 1/4 obrotu koło powinno luźno się kręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.