ktaczal Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Podczas jazdy do pracy auto nagle zgasło zapaliła się lampka silnik po zatrzymaniu nie mogłem odpalić kręcił i nic i sprawdziłem bezpieczniki, znalazłem uszkodzony bezpiecznik 15A oznaczenie ENG CONT po wymianie bezpiecznika odpaliłem ale nie mógł utrzymać obrotów dopiero jak potrzymałem obloty jakieś 1-2 minuty to się ustabilizowało ale nadal świeciła się kontrolka silnika, sytuacja powtórzyła się po powrocie do domu pojechałem do kolegi ale nic nie znaleźliśmy ruszaliśmy kablami jak auto chodziło na postoju sprawdzimy kable od sondy 1 i 2 są ok, podłączyliśmy pod komputer i były 2 błędy jeden błąd katalizatora (skład mieszanki czy jakoś tak) i drugi błąd silnika biegu jałowego. proszę gdzie szukać uszkodzenia. auto nie ma jeszcze 100tys na liczniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 stawiam na czujnik ew na kable od niego czujnik biegu jałowego czyli luzu znajduje sie na skrzyni biegów sprawdz pod autem czy go nie zachlapało przedarło kable itp,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.