Gość wymiataka Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Gdy kupowałem primerke zauważyłem że ma na tylnej lewej oponie niewielkie ścięcie na krawędzi po całości opony z zewnętrznej strony i sprzedający mówił że za dużo powietrza było i pewnie dlatego tak ścieło.Patrząc na swoje oko koła niby stoją dobrze i nie wiem czy jechać to sprawdzić w zakładzie czy pojeżdzić i zobaczyć czy dalej będzie cieło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeslaw4 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Njlepiej pojedź na diagnostykę, bo to wygląda na przesunięcie w zawieszeniu. Sprawdź, czy Twój samochód nie robi czterech śladów. Samochód mógł być poważnie bity zrobiony. Z tym ciśnieniem to ściema, bo gdy jest za wysokie ciśnienie w oponie to ściera się środkowa część bieżnika a jeśli zbyt niskie to obydwa brzegi równo. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wymiataka Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 w razie poważnie bity to nie da się tego naprawić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeslaw4 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Jest to baedzo trudne a wręcz niemożliwe. Firmy ubezpieczeniowe w ocenie powypadkowej, jeśli stwierdzone jest przesunięcie geometrii, zalecają złomowanie samochodu i wypłacają odszkodowanie za cały samochód. Właśnie niejednokrotnie takie samochody sprowadzane są z Niemiec i tutaj sprzedają po doprowadzeniu go do "wizualnego" stanu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wymiataka Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Ogólnie to ja nie jestem w Polsce tylko przebywam w Islandi więc to jest nie możliwe ekonomicznie a tutaj takie rzeczy się nie dzieją bo to nie jest dziki kraj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeslaw4 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Mimo to zrób diagnostykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 W pierwszej kolejności sprawdź stan amortyzatorów, a dopiero, gdy się okaże, że są w porządku to szukaj czegoś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.