Gość motaba Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 co to jest(nr 1) I co się powinnmo stać jak odepnę przewody (nr 2) A co jak odłącze przewód podciśnienia (nr 3) bo umnie po odłączeniu nr 2 i 3 nie dzieje się nic zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy (podciśnienie działa musiałem go zaślepić) Wiem że układ ma zwiazek z kątem wyprzedzenia zapłonu - ale chciałbym wiedzeić jak zdiagnostykować jego usterkę i jaka jest zasada działania. Dla informacji posiadam Sunny 1.6 16V z gaźnikiem. Z góry dzieki za informację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubs Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 Jest to czujnik ciśnienia spalin Czujnik ten wyczuwa niskie podciśnienie w kolektorze dolotowym i wysyła sygnał do kompa który koryguje ustawienie zapłonu dlatego jak ustawiasz zapłon należy odpiąc przewód podciśnieniowy i go zaslepic ! A tak poza tym może ktoś wie co to jest to ustrojstwo wyżej ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 A tak poza tym może ktoś wie co to jest to ustrojstwo wyżej ??? ja nie wiem co to jest ale to wywalilem razem z egr :twisted: i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość motaba Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Jest to czujnik ciśnienia spalinCzujnik ten wyczuwa niskie podciśnienie w kolektorze dolotowym i wysyła sygnał do kompa który koryguje ustawienie zapłonu dlatego jak ustawiasz zapłon należy odpiąc przewód podciśnieniowy i go zaslepic ! A tak poza tym może ktoś wie co to jest to ustrojstwo wyżej ??? Prosze cię kubs jaśniej bo raczej jak czujnik spalin to chyba nie kolektor dolotowy ale mogę sie mylić więc proszę oświetl mnie? Jeżeli tak to po odłaczeniu tego badziewia coś w pracy silnika się powinno zmienić? Próbowałeś bądz próbował go ktoś już odłączyć (np. podciśnienie) podczas pracy silnika? Bo u mnie po odłazceniu bez zmain zarówno w dolnych granicach obrotów jak i w górnych. Różnice odczówam dopiero przy ruszaniu aparatem zapłonowym i jak go przekręcę max zgodnie z ruchem wskazówek zegara to autko ma kopa podczas ruszania ale zato ciężko mu bujnąć sie powyżej 100 km i jest dużo głośniejsze a jak skoryguje na "fabryczne" ustawienie to jest cichy ale za to mułowaty przy ruszaniu? Jak dokładnie wygląda proces elektronicznego wyprzedzenia zapłonu, bo umnie raczej nie działa i skad zaczyna bieg przewód podciśnieniowy nr 3 na zdjęciu wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 jak odepniesz przewód podciśnienia to powinny ci spaść troche obroty (przewód podciśnienia nie jest zaślepiony) jak go zaślepisz to chyba nie odczujesz różnicy na jałowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.