Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pytanko ze zdjęciem


Gość motaba

Rekomendowane odpowiedzi

co to jest(nr 1)

Dokta.jpg

I co się powinnmo stać jak odepnę przewody (nr 2)

A co jak odłącze przewód podciśnienia (nr 3)

bo umnie po odłączeniu nr 2 i 3 nie dzieje się nic zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy (podciśnienie działa musiałem go zaślepić)

 

 

Wiem że układ ma zwiazek z kątem wyprzedzenia zapłonu - ale chciałbym wiedzeić jak zdiagnostykować jego usterkę i jaka jest zasada działania.

 

Dla informacji posiadam Sunny 1.6 16V z gaźnikiem.

Z góry dzieki za informację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to czujnik ciśnienia spalin

Czujnik ten wyczuwa niskie podciśnienie w kolektorze dolotowym i wysyła sygnał do kompa który koryguje ustawienie zapłonu

dlatego jak ustawiasz zapłon należy odpiąc przewód podciśnieniowy i go zaslepic !

A tak poza tym może ktoś wie co to jest to ustrojstwo wyżej ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak poza tym może ktoś wie co to jest to ustrojstwo wyżej ???

 

ja nie wiem co to jest ale to wywalilem razem z egr :twisted:

i jest ok :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to czujnik ciśnienia spalin

Czujnik ten wyczuwa niskie podciśnienie w kolektorze dolotowym i wysyła sygnał do kompa który koryguje ustawienie zapłonu

dlatego jak ustawiasz zapłon należy odpiąc przewód podciśnieniowy i go zaslepic !

A tak poza tym może ktoś wie co to jest to ustrojstwo wyżej ???

 

Prosze cię kubs jaśniej bo raczej jak czujnik spalin to chyba nie kolektor dolotowy ale mogę sie mylić więc proszę oświetl mnie?

 

Jeżeli tak to po odłaczeniu tego badziewia coś w pracy silnika się powinno zmienić?

Próbowałeś bądz próbował go ktoś już odłączyć (np. podciśnienie) podczas pracy silnika? Bo u mnie po odłazceniu bez zmain zarówno w dolnych granicach obrotów jak i w górnych. Różnice odczówam dopiero przy ruszaniu aparatem zapłonowym i jak go przekręcę max zgodnie z ruchem wskazówek zegara to autko ma kopa podczas ruszania ale zato ciężko mu bujnąć sie powyżej 100 km i jest dużo głośniejsze a jak skoryguje na "fabryczne" ustawienie to jest cichy ale za to mułowaty przy ruszaniu?

 

Jak dokładnie wygląda proces elektronicznego wyprzedzenia zapłonu, bo umnie raczej nie działa i skad zaczyna bieg przewód podciśnieniowy nr 3 na zdjęciu wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak odepniesz przewód podciśnienia to powinny ci spaść troche obroty (przewód podciśnienia nie jest zaślepiony) jak go zaślepisz to chyba nie odczujesz różnicy na jałowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...