cybul009 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 jak w temacie. Na zdjęciu cewka i moje wartości jakie mi wskazało czy tak ma być ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Wtórne masz dobre sprawdzałem w książce jest podane 12 om. czyli mieści sie w tolerancji,natomiast na pierwotnym uzwojeniu powinieneś mieć 2 omy a wygląda że masz przerwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 16 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 a jest jakiś sposób na sprawdzenie modułu zapłonu dodaje zdjęcie jego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Najlepiej to byłoby podmienić od kogoś zaprzyjażnionego co ma taki sam silnik.Ale jeżeli cewka ma przerwe na uzwojeniu to jest uszkodzona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 jutro wysyła cały aparat zapłonowy do regeneracji koszt 200zł http://allegro.pl/aparat-zaplonowy-nissan-almera-primera-micra-sunny-i2625065818.html Aparat zapłonowy naprawiony jeżdżę autem już od czwartku. Polecam firme: YAKUZA S.C. 3 MAJA 34 87-640 CZERNIKOWO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.