dawid1 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Sprawdź jeszcze konektory czy mają dobre połączenie, u mnie aż nie mogłem uwierzyć były odgięte blaszki, podgiąłem i pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 No nie ma możliwości unieszkodliwić żarówki bez wykręcenia zegarów. Ale nie jest z tym aż tyle roboty jak by się mogło wydawać. Wykręcasz radio, potem kratkę nawiewu nad radiem. Odsłaniają Ci się 2 śruby po prawej stronie obudowy zegarów. Są też 2 wkręty nad zegarami - jak się schylisz to zobaczysz.Reszta jest na zaczepach - wyciągasz wszystko odchylając kierownicę max w dół. Wtedy pokazują Ci się 4 wkręty od zegarów. I to tyle, jak zajrzysz z tyłu do zegarów to po prostu wyciągasz żarówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.