NOmaro Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Witam. Podcinał ktoś błotniki w TII ? Jeśli tak prosił bym o jakieś wskazówki, informacje ewentiualnie zdjęcia. Chcę założyć felgi et -40 na oponach 31" i nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 spore odsadzenie planujesz .. będą mocno zachodzić, nie wiem ale ma mój gust jest mało prawdopodobne aby ktoś dokładnie miał takie et jak planujesz, zakładasz koła podnosisz do góry auto za wahacz aby się złożył i kręcisz - podcinasz tam gdzie obciera proste. z 31 chyba nie powinno być problemu może i bez cięcia ... gorzej z et jakie planujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 wg mojego doświadczenia gdzieś w okolicy -10 będzie granica "nie wystawania", ja przy -25 już musiałem wywalić chlapacze z przodu i delikatnie podciąć obie strony (zderzak i błotnik) o dziwo przy -25 nie ma problemu z tyłem, niby wystaje ale jak się krzyżuje to koło trafia jednak pod nadkole... to fajna sprawa bo w longu nie ma tam za dużo miejsca na cięcie... przód planuje i tak mocniej wyciąć dla prześwitu doświadczenie przeprowadzono w T2 bez liftu budy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 ja tak tylko sobie myślę że przesunięcie środka opony o 52mm to chyba łożyska i drążki nie wybaczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 załóż kiedyś -25 na próbę... zrozumiesz że warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 w sensie do mnie ? z powodu ? ja jeżdżę po asfalcie głownie .. ale poszerzenia mam przygotowane natomiast zmiana promienia zataczania a tym samym stabilność na drodze mnie martwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 a to co innego, asfalt rządzi się innymi prawami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 w tej chwili planuję coś koło et0 i 31x10,5, jak zmienię silnik to pewnie +3" i 235/85/16 et tez nie za duże miejsce jest: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 hugh jak zrobiles ze przod tobie tak wysoko stoi? ja mam drazki na maxa skrecone i takiego efektu nieda sie osiagnac . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 może młodszy jestem to i wyżej stoi ... http://www.nissan-pickup.yoyo.pl/foty/Stripped%20to%20frame%20%5Bfinished%5D%20%28remont%20od%20do%C5%82u%29/Body%20Lift%2040mm/index.html 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 duzo pracy. kiedys tez mam w planie cos takiego zrobic. puki co jade na geometrie i zbierznosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 (edytowane) lift budy to oceniam jako właśnie mało pracochłonny o a terrano jeszcze łatwiej bo nie trzeba rzeźbić podkładek pod pakę, ja musiałem przedłużacz wężyki i wajchę od reduktora inni mówią że nie trzeba .. koniecznie weź wydruk jak masz mocno drążki podkręcone to i tak pewnie nie ustawią PK i WSZ, w/g serwisówki maksymalnie można włożyć 8mm podkładek ja mam chyb a 10mm w jednym miejscu pilnuj żeby nie więcej bo na jakimś kawałku gwintu to się musi trzymać. Edytowane 25 Września 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 zaprowadzilem im autko z tego co wywnioskowalem wogule nie wiedza oco chodzi. ale maja dobry sprzet napewno bo widzialem, powiedzieli mi ze pozniej jakis mechanik ogarniety przyjdzie i bedzie sie bawil. a z tymi podkladkami to chyba raczej beda musieli je sciagnac, jak podkrecasz na drazkach to wachacze ida w dol i kola pochylaja sie do zewnatrz. czy nie mam racji?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 no właśnie trzeba je założyć, bo PK ma być na + czyli koła maja być na zewnątrz górą zerknij do fa.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 odebralem wlasnie autko z jednej strony dali podobno podkladki, i mowia ze sie nieda ustawic dobrze bo gorne sworznie trzeba wymienic. jakie sworznie najlepiej kupic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 (edytowane) wrzuć wydruk zobaczmy co tam im wyszło, ja obstawiam że się nie da bo jak napisałeś podkręciłeś na maxa, ustawili pewnie tylko tak żeby obie strony były tak samo ja kupuje 555 Edytowane 25 Września 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 nie maja wydruku, jutro zamowie sworznie , bo i tak mialem juz wymienic, po jutrze pewnie bede mial zrobione . tylko tym zarem sobie tam chwile posiedze jak beda ustawiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Duże et interesuje mnie gdyż zazdrość mnie zrzera jak widzę co koleszka XJ - tem robi na trawersach gdzie ja bym od razu rollował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadio Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 zaprowadzilem im autko z tego co wywnioskowalem wogule nie wiedza oco chodzi. ale maja dobry sprzet napewno bo widzialem, powiedzieli mi ze pozniej jakis mechanik ogarniety przyjdzie i bedzie sie bawil. a z tymi podkladkami to chyba raczej beda musieli je sciagnac, jak podkrecasz na drazkach to wachacze ida w dol i kola pochylaja sie do zewnatrz. czy nie mam racji?? jak podkręcasz drążki w dół to górny wahacz ciągnie koło w stronę samochodu. dlatego pod wahacz podkłada się podkładki aby wyszedł trochę na zewnątrz i zarazem wypchnął górę koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 (edytowane) można jeszcze podkładki pod sam sworzeń zwrotnicy Edytowane 27 Września 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 faktycznie to jest dobra opcja dzisiaj mi wszystko niby usAWILI ale dalej mi sciaga jutro jade do innego mechanika zeby mi tylko maszyne podlaczyl i zrobil wydruk jakkie sa wszystkie konty i pojade spowrotem do nich niech ustawiaja poprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 ale to jest spory dystans tak naprawdę, kiedyś się zastanawiałem nad otworzeniem produkcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 bylem dzisiaj u innyh mechanikow na dobrym sprzecie mi wszystko sprawdzili i KPSZ niestety im sie nie udal i to ponad 20' roznicy. chlopaki jutro beda sie meczyc za darmo znowu. a co do opon 31x10,5 to wchodza bez problemowo ja caly czas na takich latalem przed liftem teraz po lifcie 2" maja troche wiecej miejsca ale ET musi byc na plusie albo na zero bo na ET -50 niestety trzeba podcinac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 (edytowane) ja mam et -30 felga 8'x15 i opony 31x10,5' zrobiony lift budt 2" i jest ok http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/62478-moje-terrano/page__st__100 przedostatnie zdjęcia na stronie Edytowane 1 Października 2012 przez Kylo_k2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 no fajnie to wyglada. ja doszedlem do wniosku ze wezme zamontuje felgi et-25 i oponki 31. z tego co widze to jest najbardziej optymalnie i podzespoly za bardzo w dupe nie dostaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.