Cyklop Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Cześć, czy ktoś ma może jakieś doświadczenie w tym temacie? Mam już sondę od P10 GT, bo działają na innych napięciach jak ta od zwykłej P10. Najbardziej zależy mi na pewności w przepięciu przewodów/ złącza do komputera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 jak oba są bosche to powinno być p&P jak nie zapali to trzeba przepąć 2 kable na aparacie zapłonowyn i sterowanie pompy paliwa na 106 na 104 pin ,,,chyba jak nie masz primery z 96 95 powinno być bez problemów zmieniałem 3 razy w swojej łącznie z pozbyciem sie immo ,, jakby coś to pisz wieczorem na gg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Czekaj, czekaj. Jakie pozbycie się immo. Immo chciałbym zachować jak jest do tej pory, będzie jakiś problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walecboard Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 A no taki problem że immo jest zgrany z kompem tak więc albo ładujesz nowego kompa razem z immo stacyjką i kluczykami albo musisz je wyłączyć .Pisz do Tofu - zna temat to ci pomoże. Ja u siebie przekładałem wszystko razem z wiązkami także nie mam dokładnych informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Kolega ma p10 po pierwsze primo jakie to immo by były wynalazki na pilota taki dodatkowy układ co rozłączał rozrusznik pompę itp ,, ostatnia generacja i początek p11 to immo sprzęgnięte z ecu pestka w kluczyku pentla indukcyjna do okoła kluczyka itp ,,, nie nie trzeba kombinować ja osobiście bym się tego pozbył bo będzie awaria i autko stoi ,,,mi sie tak przydarzyło co prawda u mechaników nie wiem co zrobili ale zabili układ immo ecu ocalało choć brak komunikacji z układem immo powodował że nie bylo sygnałów na wtryskiwacze jakby nie gaz z blosa to auto unieruchomione ,,,, tak że sceptycznie do tego podchodzę ,,,, jak masz immo z pilota to powinno być zupełnie osobne i wymiana ecu mu nie zrobi różnicy ,, na nissan4u,com można dojśc co za ecu masz i czy on współdziałał z immo czy nie jak jest taka sama kostka i firma bosch ew hitachi powinno zadziałać ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.