Patrolowiec112 Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 witam was moje auteczko to znany patrol y61 z silnikiem 2.8 ostatnio zapaliła mi się kontrolka od ładowania okazało się że alternator sie spalił. Ok. Dałem do regeneracji i gość mi powiedział że sam od siebie nie mógł się spalić że przyczyna może być w stacyjce samochodu. Może ktoś z Was miał podobny problem z tym autem:( piszcie co wiecie dzieki!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opacinski Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Przyczynę braku ładowania z alternatora widziałbym w pierwszym rzędzie w : zawieszeniu się szczotek; dalej awarią- uszkodzeniem regulatora napiecia a dopiero dalej w " spaleniu" czyli w uzwojeniu . Dwa pierwsze przypadki są spowodowane " naturalnym " użytkowaniem auta i z wiekiem tegoż pojawiają się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrolowiec112 Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 nie no alternator zregenerowałem wszystko jak należy:) tylko on mi powiedział ze jezeli sie tak spalił to wina może leżećteż po stronie stacyjki:) ta firma daje gwarancje 2 lata na alternator pod warunkiem wymiany stacyjki jakie jest połączenie altka z stacyjką?? no i uzwojenie sie spaliło jaka mogła być tego przyczyna?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Stacyjka alternator co ma jedno do drugiego? Takie spalenie uzwojeń występuje naj częściej w skutek zwarcia w alternatorze lub zwarciu tego grubego kabla co łączy go bezpośrednio z akumulatorem ale wtedy spaliło by się całe auto a nie alternator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrolowiec112 Opublikowano 28 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 on mówił że ze stacyjki idzie zasilanie do alternatora;) ze jak wyłącze zapłon to diody były cały czas pod napięciem bo stacyjka ich nie odłączała czy coś co mi na to powiecie? niewiem chłopaki o co to chodzi ale widocznie ma jakieś powiązanie ja sie chciałem dowiedzieć bo niewiem:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.