Gość globi6663 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Witam posiadam x-traila z silnikiem 2.2 dci auto od tak przestalo odpalac sprawdzilem te dwa zaworki na pompie na krotko to reaguja trykaja ale gdy odkrecilem przewod zasilajacy listwe wtryskowa to ropa podczas krecenia silnika ledwo sie leje to tak jak by nie mial cisnienia z pompy czy to moze byc uszkodzona pompa??i moje 2 pytanko zeby wyciagnac pompe trzeba wyciagac silnik??? bylem na diagnostyce komputerowej i dodam ze nic nie pokazala zadnego bledu i w ropie nie ma zadnych opilkow lub syfu auto 8 miesiecy temu mialo remont silnika i wymienione wtryski wydalem od hu...a kasy i znowu cos prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Jeśli 2002 rok to nie masz dCi. a jak był robiony remont to ja bym jechał do magików co Ci go robili. A we własnym zakresie zerknij czy na dnie baku nie masz jakiegoś syfu - pod siedzieniami z tyłu masz po obu stronach dekle od pływaków, odkręć i poświeć latarką. powodzenia i pisz na bieżąco jak Ci idzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość globi6663 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 sorki 2003 remont tak jak wspomnialem byl robiony 8 miesiecy temu i jezdzilo cacy moim zdaniem to wina ropy na stacjach benzynowych narazie sprobuje wyjac pompe i dac do sprawdzenia a jak wujdzie znowu cos co pochlonie duzo kasy to autko jak cos jest do kupienia za 10tys uszkodzone za duzo juz w nie wlozylem i mam dosyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Mimo wszystko chyba masz stary silnik DI 114km, bo nowy ma tylko jeden zawór na pompie. Co do wyjmowania pompy, to podobno trzeba wyjmować silnik, ale pokombinuj, może uda się bez. Zlokalizuj wszystkie śruby do odkręcenia i sprawdź czy jesteś je w stanie odkręcić, sprawdź czy nie będzie łatwiej jak się zdejmie błotnik i wszystko co dookoła koła. Może być ciężko z osłoną rozrządu, bo trzeba go rozebrać żeby dostać pompę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość globi6663 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 I stalo sie cos dziwnego auto chodzi ale na odpietym czujniku polozenia walkow rozrzadu nie mam pojecia co mu moze byc i straszny klekot silnika jest silnik ma 13pare koni napewno nie 114 i nie ma opcji raczej wyjecia pompy bez wyjecia silnika dzis sie przygladalem ale autko juz sie sprzedalo tak wiec mam problem z glowy dzieki za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Uszkodzony czujnik albo problem z rozrządem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.