Gość Pajek Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 (edytowane) Witam, Niestey Almy n16-ki siączą na zaworach :/ Rozmawiałem ostatnio z pewnym specem od olejów i polecił mi następujący środek (sam go stosował w innych japońcach): "LIQUI MOLY STOP WYCIEKOM OLEJU" Przeszukując znany portal aukcyjny znalazłem róznież: "VALVOLINE ENGINE STOP LEAK" Jakie są wasze opinie? Ktoś próbował w Almie? Pozdrawiam! Pajek Edytowane 29 Września 2012 przez Pablox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Nie baw się w żadne dodatki do oleju, bo to jest na krótką metę. Kup nowe uszczelniacze zaworowe, kosztują kilka zł, jak masz pojęcie o mechanice to je sobie sam wymienisz. N16 to bardziej przez pierścienie puszcza olej, niż przez uszczelniacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pajek Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Tak... uszczelniacze kilka zł a robocizna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 (edytowane) Ja nie wierzę w działanie takich wynalazków, ale spróbować możesz. Zaszkodzic nie zaszkodzi. Wg mnie Qadrat ma rację. Dopóki auto nie pali dużo oleju, to dolewac raz na jakis czas, a jak już to zrobi się irytujące, to trza wymienić gumki i miec nadzieję, ze to to, a nie pierścienie. ps jak odpalasz auto, to puści niebieskiego buszka z rury wydechowej? jeśłi nie, to sprawę uszczelniaczy zaworowych bym odpuścił i uznał, że są szczelne. Edytowane 1 Października 2012 przez nunu85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Robocizna bez zdejmowania głowicy to ~100zł lub mniej, zależy od mechanika. Czy biorąc pod uwagę, że N16 jest warta około 10tys. zł to wymiana uszczelniaczy jest taką wysoką ceną w stosunku do auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pajek Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Do tej pory mowa była ze trzeba sciągać głowice w N16 aby wymienić gumki - tak wyczytałem na forum. Qadrat - jesteś pewien że w n16 można wymienić uszczelniacze zaworów bez sciągania głowicy??! Wczoraj rano nalełem do silnika LIQUI MOLY STOP WYCIEKOM OLEJU zobaczymy ... 1. Olej zrobił się jaśniejszy, LIQUI MOLY był jasny wiec pewnie przefabowal olej. Na razie zrobilem zbyt mało km aby stwierdzić czy spalanie oliwy spadło/ustało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 (edytowane) Ciekaw jestem efektu. Również podpinam się do pytania czy w QG18de da się wymienić uszczelniacze bez zrzucania głowicy. Edytowane 20 Października 2012 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pajek Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) "Również podpinam się do pytania czy w QG18de da się wymienić uszczelniacze bez zrzucania głowicy" - nie (niestety) Alma od 18 paździrnika śmiga na oleju wzbogaconego o LIQUI MOLY STOP WYCIEKOM OLEJU. Pierwsze co się zmieniło to odcień oleju, zrobił sie jakby jaśniejszy ale pewnie dlatego ze sam LIQUI MOLY jest jasny. Gdy nalałem dodatek do oleju to miałem jakieś 3-4mm poziom oleju ponad górną kreskę. Sprawdzałem wczoraj (04-11-2012), olej jest na tamym samym lub bardzo podobnym poziomie. Na chwilę obecną nikomu tego środka nie sugeruje, ponieważ gdy zrobię 5 albo 10kkm dopiero wówczas dane bedą klarowne. Cierpliwości Edytowane 8 Listopada 2012 przez Pablox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość taffarel Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Mam Almerę N16 1.8 z tego samego rocznika i jestem ciekaw jaki efekt uzyskasz z LIQUI MOLY. Dolewam oleju w dużych ilościach i nawet po wymianach jest zawsze czarnego koloru. PS. Dozujesz w ilościach wskazanych przez producenta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 I jak tam efekty? Zalałeś go 10w40 i tym środkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skoczekx Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 halo halo ja też jestem ciekawy efektów zalania silnika tym środkiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 I jak tam? Dal cos ten srodek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo1005 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 kiedys w hondzie miałem valvoline oil treatment zmiejszający zuzycie oleju. Jak silnik na 1000km brał 0,5l to po tym srodku brał 0,45 takze to tak pomaga jak umarłemu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.