Gość marcindziki1 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Witam. Ostatnio moja Primera uległa awari a mianowicie zacięła się stacyjka . niby mala rzecz ale duży problem. Postanowiłem wziąć sprawę w swoje ręce i ją naprawić. Z obecnie posiadanych informacji dowiedziałem się iz jest ona nierozbieralna. co daje dużo do myślenia ale nie dałem za wygraną więc do rzeczy: Mamy 2 opcje: 1 - ściągamy kierowice 2 - nie ściągamy kierownicy Najpierw odpinamy klęme z aku aby poduszka nie miała prądu. Następnie odkręcamy 5 śrub osłony kierownicy ( śrubokręt krzyżak ). Po zdjęciu zdejmujemy od spodu wtyczkę z czujnikiem przesunięcia stacyjki, nastepnie od tyłu ściągamy immo (jest tam 1 śruba w miare dostępna). odpinamy go i pozostaję odpięcie kostki po lewej stronie załączającej zapłon (czarna). Teraz gdy mamy czustą stacyjkę widzimy od góry 2 śruby zerwane (antywłamaniowe) musimy być cierpliwi i dosyc długim dłutkiem ostrym lub spiczastym pobijamy główkę śruby alby ją odkręcic.Gdy uda nam się ta czynność mamy w rękach całą stacyjkę. I teraz na samym przodzie jakieś 1,5cm od kluczyma ujżymy 2 dziurki jakby kliny. Musimy poszukać podobnych rozmarów walcowaty drut itp. aby te kliny wbić do śrdka po obydwuch stronach należy je wbić gdy wejdą już do oporu i ujżymy dziurki wysuwamy obudowe wkładki naciskamy blokadę kierownicy i mamy całą wkładkę w rękach. Teraz pozostaje nam wycięcie wkładki z zapadkami ze środka i zawiezienie jej do klucznika lub samonaprawa > ja sam naprawiłem usuwając 2 zapaki które były ułamane i stacyjka działa jak nowa. Jeśli ktoś by potrzebował pomocy lub porad proszę pisać odpisze lub podeśle foto. http://pokazywarka.pl/u50o88/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.