VQPower Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 W tym temacie postaram sie zamiescic wszystkie kody jakie moga wystapic w naszym ECU. Na poczatek link do tego jak je odczytac (wielkie dzieki Slawek) http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=689 MAXIMA 1993 - 94 NR KODU OBD I kod 11...............czujnik polozenia walka rozrzadu kod 12...............czujnik przeplywu powietrza kod 13...............czujnik temperatury silnika kod 14...............czujnik predkosci kod 21...............blad sygnalu zaplonu kod 31............... kod 32...............EGR system kod 33...............sonda lambda kod 34...............czujnik spalania stukowego kod 35...............czujnik temp. spaliw w systemie EGR kod 43...............czujnik polozenie przepustnicy kod 45...............przeciek na wtrysku (nie podane ktory) kod 51...............blad sygnalu doprowadzanego do wtryskow kod 55...............nie wykryto zadnego bledu (tzn. wszystko jest OK) MAXIMA 1995 - 99 NR KODU OBD II............KOD MIGOWY P0000..............................0505...................brak kodu (wszystko jest OK) P0100..............................0102...................mass airflow sensor or circuit fault P0105..............................0803...................manifold absolute pressure sensor or circuit fault P0110..............................0401...................intake air temperature sensor or circuit fault P0115..............................0103...................engine coolant temperature sensor or circuit fault P0120..............................0403...................throtle position sensor or circuit fault P0125..............................0908...................engine coolant temperature sensor or circuit fault P0130..............................0307...................unable to obtain closed loop operation (right bank) P0130..............................0503...................upstream oxygen sensor or circuit fault (right bank) P0131..............................0411...................upstream oxygen sensor lean shift monitorfault (right bank) P0132..............................0410...................upstream oxygen sensor rich shift monitorfault (right bank) P0133..............................0409...................upstream oxygen sensor circuit slow response fault (right bank) P0134..............................0412...................upstream oxygen sensor high voltage fault (right bank) P0135..............................0901...................upstream oxygen sensor heater fault (right bank) P0136..............................0707...................downstream oxygen sensor or circuit fault P0137..............................0511...................downstream oxygen sensor minimum voltage monitor fault P0138..............................0510...................downstream oxygen sensor maximum voltage monitor fault P0139..............................0707...................downstream oxygen sensor circuit slow response fault P0140..............................0512..................downstream oxygen sensor high voltage fault P0141..............................0902..................downstream oxygen sensor heater or circuit fault P0150..............................0303..................upstream oxygen sensor or circuit fault (left bank) P0150..............................0308..................unable to obtain closed loop operation (left bank) P0151..............................0415.................upstream oxygen sensor lean shift monitor fault (left bank) P0152..............................0414.................upstram oxygen sensor rich shift monitor fault (left bank) P0153..............................0413.................upstream oxygen sensor circuit slow response fault (left bank) P0154..............................0509.................upstream oxygen sensor high voltage fault (left bank) P0155..............................0101.................upstream oxygen sensor heater or circuit fault (left bank) P0157..............................0314.................downstream oxygen sensor minimum voltage monitor fault P0158..............................0313.................downstream oxygen sensor maximum voltage monitor fault P0159..............................0708.................downstream oxygen sensor circuit slow response fault P0160..............................0315.................downstream oxygen sensor high voltage fault P0161..............................1002.................downstream oxygen sensor heater or circuit fault P0170..............................0706.................fuel injection system lean or rich (right bank) P0171..............................0115.................fuel injection system lean (right bank) P0172..............................0114.................fuel injection system rich (right bank) P0173..............................0806.................fuel injection system lean or rich (left bank) P0174..............................0210.................fuel injection system lean (left bank) P0175..............................0209.................fuel injection system rich (left bank) P0180..............................0402.................fuel tank temperature sensor or circuit fault P0300..............................0701.................multiple cylinder misfire detected P0301..............................0608.................cylinder no.1 misfire P0302..............................0607.................cylinder no.2 misfire P0303..............................0606.................cylinder no.3 misfire P0304..............................0605.................cylinder no.4 misfire P0305..............................0604.................cylinder no.5 misfire P0306..............................0603.................cylinder no.6 misfire P0325..............................0304.................knock sensor or circuit fault P0335..............................0802.................crankshaft position sensor (POS) or circuit fault P0340..............................0101.................camshaft position sensor or circuit fault P0400..............................0302.................EGR insufficient or excessive flow detected P0402..............................0306.................EGR backpressure transducer or circuit fault P0403..............................0515.................EGR valve or circuit P0420..............................0702.................catalist system fault (right bank) P0430..............................0703.................catalist system fault (left bank) P0440..............................0705.................EVAP system leak P0443..............................0807.................EVAP canister purge control valve circuit fault P0443..............................1008.................EVAP canister purge control valve circuit fault P0446..............................0903.................EVAP canister vent control valve circuit fault P0450..............................0704.................EVAP system pressure sensor or circuit fault P0500..............................0104.................vehicle speed sensor or circuit fault P0505..............................0205.................idle air control valve or circuit fault P0510..............................0203.................closed throttle position switch or circuit fault P0600..............................0504.................A/T control unit or circuit fault P0605..............................0301.................PCM or circuit fault P0705..............................1003.................park/neutral position switch or circuit fault P0705..............................1101.................park/neutral position switch or circuit fault P0710..............................1208.................transaxle temperature sensor or circuit fault P0720..............................1102.................vehicle speed sensor or circuit fault P0725..............................1207.................engine speed signal or circuit failt P0731..............................1103.................A/T 1st gear signal fault P0732..............................1104.................A/T 2nd gear signal fault P0733..............................1105.................A/T 3rd gear signal fault P0734..............................1106.................A/T 4th gear signal fault P0740..............................1204.................TCC solenoid or circuit fault P0744..............................1107.................A/T TCC solenoid valve fault P0745..............................1205.................line pressure solenoid or circuit fault P0750..............................1108.................shift solenoid A or circuit failt P0755..............................1201.................shift solenoid B or circuit failt P1105..............................1302.................manifold absolute pressure solenoid valve or circuit fault P1148..............................0307.................closed loop control fault (right bank) P1168..............................0308.................closed loop control fault (left bank) P1220..............................1305.................feul pomp control module or circuit fault P1320..............................0201.................ignition signal primary circuit fault P1335..............................0407.................crankshaft position sensor (REF) or circuit fault P1336..............................0905.................crankshaft position sensor (POS) fault or signal plate damage P1400..............................1005.................EGR solenoid valve or circuit fault P1401..............................0305.................EGR temperature sensor or circuit fault P1402..............................0514.................EGR high flow detected P1440..............................0213.................EVAP system small leak P1441..............................0801.................vacuum cut bypass valve or circuit fault P1444..............................0214.................EVAP canister purge volume control valve or circuit fault P1445..............................1008.................EVAP canister purge volume control valve or circuit fault P1446..............................0215.................EVAP canister vent control valve closed P1447..............................0111.................EVAP purge flow monitor fault P1448..............................0309.................EVAP canister vent control valve open P1490..............................0801.................vacuum cut bypass valve or circuit fault P1491..............................0311.................vacuum cut bypass valve or circuit fault P1492..............................0807.................EVAP canister purge control valve solenoid valve or circuit fault P1493..............................0312.................EVAP canister purge control valve solenoid valve or circuit fault P1605..............................0804.................A/T control unit or circuit fault P1705..............................1206.................throttle position sensor to A/T signal fault P1706..............................1003.................park/neutral position switch or circuit fault P1760..............................1203.................overrun clutch solenoid or circuit fault P1900..............................0208.................engine cooling fan or circuit fault P1900..............................1308.................engine cooling fan or circuit fault krotki opis umieszcze po angielsku (zbyt duzo tlumaczenia), w razie niejasnosci prosze na priva badz email Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psujaut Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 wielkie dzięki WIELKIWACU co my bez Ciebie byśmy zrobili :wink: zostałby tylko warsztat w servisie :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 4 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 temat sie jeszcze rozrosnie. na razie dorwalem czas aby zrobic tylko tyle. dopiero wsadzilem kody do maximy trzeciej generacji. do wsadzenia mam jeszcze kody z maximy 95 - 99, ktorych jest 10 razy wiecej :shock: . postaram sie rozniez opisac jak naprawic poszczegolne usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 29 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 holera w koncu skonczylem jeszcze zostalo opisac co nalezy zrobic gdy wyzej z wymienionych kodow wystapi w naszych maximkach 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 10 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 w ponizszym linku jest opisane w jaki sposub podejsc do wyzej wymienionych problemow http://republika.pl/wielkiwac1980/OBDII.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psujaut Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 :oops: nie jest najlepiej u mnie z językiem obcym i mam problem :cry: wywala mi błąd 7 krutkich i 7 długich -nie widzę tu takiego kodu(kolejność długie -krutkie możliwe ,że jest odwrotna zapomniałem już :? ) oraz 1 długi 2 krutkie -----co to znaczy :?: pomocy mi trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 1 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 :oops: nie jest najlepiej u mnie z językiem obcym i mam problem :cry: wywala mi błąd 7 krutkich i 7 długich -nie widzę tu takiego kodu(kolejność długie -krutkie możliwe ,że jest odwrotna zapomniałem już :? ) oraz 1 długi 2 krutkie -----co to znaczy :?: pomocy mi trzeba jest kod 7 krotkich i 7 dlugich, oznaczone sa 0707. a 1 dlugi i 2 krotkie to 0102 tez jest. ten pierwszy kod to sonda lambda ta kolo katalizatora z drugi kod to czujnik przeplywu powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psujaut Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 :? P0300..............................0701.................multiple cylinder misfire detected jak mam to rozumieć :?: przecież zapindala jak ta lala :? pomocy ---wyjaśnień proszę (WW) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 3 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 :? P0300..............................0701.................multiple cylinder misfire detected jak mam to rozumieć :?: przecież zapindala jak ta lala :? pomocy ---wyjaśnień proszę (WW) P0300 to bedzie problem z czujnikami polozenia walu korbowego. sprawdz czujniki czy sa ok i sprawdz rowniez taki pierscien na kole pasowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 wacu do maxi 02 masz jakie kody bylbym wdzieczny :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 30 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 wojtek sa te same. to jest OBD II one sa uniwersalne na calym swiecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 o tak to dzieki ...a wiesz sie zastanawiam zeby sobie taka zabawke kupic :wink: hyba jakies ze stowke to kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 30 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 o tak to dzieki ...a wiesz sie zastanawiam zeby sobie taka zabawke kupic :wink: hyba jakies ze stowke to kosztuje na h*j bedziesz kupowal. w autozone na free robia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 free robia tak robia ino jakos chca 75$ za podpiecie ...ja sie jesscze niespotkalem zeby ktokolwiek zafriko podpiol komputer do furki :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 1 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 free robia tak robia ino jakos chca 75$ za podpiecie ...ja sie jesscze niespotkalem zeby ktokolwiek zafriko podpiol komputer do furki :? noz kruca fux mnie za freeko robili. w maverick auto tez za darmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 a zreszta i tak do miska pojade to mi zresetuje :wink: ten checkengine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adyjan Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 A kody do maximy z 2001? Tam jest jakoś inaczej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 A kody do maximy z 2001? Tam jest jakoś inaczej? kody sa uniwersalne, na calym swiecei znacza to samo. dlatego zostal stworzony standard OBD II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hasiek Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Witam jestem tu po raz pierwszy i myślę że nie ostatni. Przestudiowałem wszystkie znajdujące sie tu posty i widzę że taki problem jak u mnie sie tu nie pojawił. Więc może od początku.Samochód Nissan Maxima rok prod. 1990 silnik 3000i 12V. z instalacją LPG. Podczas pracy silnika nagle zapaliła się lampka silnika włączyły wentylatory chłodnicy i silnik zaczął pracować nierówno. Po zgaszeniu ciężko odpala na bęzynie ale nie można dodać gazu bo do razu gaśnie. Lampka silnika świeci cały czas. Po włączeniu zapłonu włączają się wentylatory chłodnicy mimo że silnik jest zimny. Nie wiem jak to zdiagnozować. Procedury opisane wyżej nie działają, mogę sobie kręcić śrubką ile chcę a lampka ani mrugnie. Z tyły obok śrubki jest okienko i tam jest dioda zielona i czrwona.U mnie po włączeniu zapłonu świeci czerwona światłem ciągłym. W was jedyna nadzieja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 30 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 heh. proste. zmien czujnik cieczy chlodzacej. powinno naprawic twoj problem. ale wczesniej go przetestuj. proponowalbym sciagnac serwisowke do twojej maximy i sprawdzic jaka ma dany czujnik rezystancje przy odpowiedniej temp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hasiek Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Wielkie dzięki. Tak podejrzewałem. Tylko problem w tym gdzie on jest. Znalazłem dwa przy wylocie górnego przewodu chłodnicy jeden na dwa przewody a drugi na jeden. Skąd mogę ściągnąć serwisówkę? Co może być z tą diagnozą że nie idzie i po co jest to okienko z diodami w sterowniku silnika? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 31 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Wielkie dzięki. Tak podejrzewałem. Tylko problem w tym gdzie on jest. Znalazłem dwa przy wylocie górnego przewodu chłodnicy jeden na dwa przewody a drugi na jeden. Skąd mogę ściągnąć serwisówkę? Co może być z tą diagnozą że nie idzie i po co jest to okienko z diodami w sterowniku silnika? Pozdrawiam. szukam na necie gdzie masz ten sensor i znajsc nie moge. jednakze ja bym stawial na ten z 2 kablami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hasiek Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Serwisówkę ściągnąłem ze stronki podanej przez ciebie na forum http://phatg20.net/modules.php?name=Downlo...ad&cid=73// jest ona do samocodów z roku 1995 ale myślę że tu zmian nie było Muszę się z nią zapoznać ale to wieczorem teraz wracam do pracy. Czekam na wiadomość o czujniku temperatury. Pozdrawiam! Sprawdziłem czyjnik temperatury wygłąda że jest OK Przy 20 stopniach C 2,67kOm. Co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 A ja sobie ostatnio chcialem zdjagnozowac fure i odczytac kody migowe ...a tu ku mojemu zdziwieniu zobaczylem tylko otwor o srednicy okolo 8mm, a srubki ni ch....a. I teraz moje pytanie czy ktos z Was kiedys rozkrecal sterownik i ma moze jakies zdjecia ? Chcialbym zobaczyc jak ten uklad ze srubka wyglada i w jaki sposob jest wmontowany w sterownik. Dodam ze naklejka na otworze byla ladnie przyklejona. Czyzby servisy w Europie chcac zarobic na skanerze wymontowywaly owa srubeczke ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 A ja sobie ostatnio chcialem zdjagnozowac fure i odczytac kody migowe ...a tu ku mojemu zdziwieniu zobaczylem tylko otwor o srednicy okolo 8mm, a srubki ni ch....a.I teraz moje pytanie czy ktos z Was kiedys rozkrecal sterownik i ma moze jakies zdjecia ? Chcialbym zobaczyc jak ten uklad ze srubka wyglada i w jaki sposob jest wmontowany w sterownik. Dodam ze naklejka na otworze byla ladnie przyklejona. Czyzby servisy w Europie chcac zarobic na skanerze wymontowywaly owa srubeczke ?? Ja mam wersje europejska i naklejki nie bylo (moze ktos juz cos dlubal) ale srubka jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.