Gość fabrice Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Witam, temat trudny, powoli tracę nadzieję, ale po kolei. Z prawej strony z okolicy słupka A pasażera dochodzą przy przechyłach nadwozia wyraźne zgrzyty. Nie ma ich na prostej, a tylko przy skrętach, jeździe zygzakiem i progach zwalniających. Pewien magik stwierdził ze górny wahacz - wymienił i dalej to samo. Dźwięk pochodzi wyraźnie z góry, jakby z prawego górnego rogu maski. Jest tam mocowanie amortyzatora i łozysko (chyba). Z tym ze byłem na szarpakach i diagnosta stwierdził że zawieszenie cymes i nic nie słychać. Dodam, że w miarę kilometrów dźwięk się nasila, tak jakby rozgrzewał się amortyzator i się wzmagało. Magik zalał też mocowanie amorka od góry WD40 w nadziei, że gdzies się tam przedostanie i przestanie zgrzytać. Macie Panowie jakieś pomysły albo doświadczenie z podobnym problemem. Ewentualnie jakiś dobry mechanik Zabrze, Ruda Śl., Gliwice i okolice? Dzięki z góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 A jaki wahacz kupiłeś zwykły czy na łożyskach. Moje mimo tego że nowe to trzeba było nasmarować, niektóre wahacze sprzedawane są na sucho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 a może się posypały łożyska na tzw sworzniu królewskim.Na zwrotnicy masz dwa łożyska może to one są winowajcą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fabrice Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 A jaki wahacz kupiłeś zwykły czy na łożyskach. Moje mimo tego że nowe to trzeba było nasmarować, niektóre wahacze sprzedawane są na sucho. Wahacz zwykły, ale objawy dokładnie te same na starym i nowym, więc raczej wahacz nie jest odpowiedzialny. a może się posypały łożyska na tzw sworzniu królewskim.Na zwrotnicy masz dwa łożyska może to one są winowajcą Kurcze, a moze to któraś z tych części: http://www.iparts.pl/czesc/zestaw-naprawczy-mocowania-amortyzatora,nissan,primera-p11-1996-06-2001-12,1-6-16v-99km,80-1899-7851-100371-0-85-SM5123.html lub http://www.iparts.pl/czesc/zestaw-naprawczy-mocowania-amortyzatora,nissan,primera-p11-1996-06-2001-12,1-6-16v-99km,80-1899-7851-100371-0-85-SM5123.html Jak myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 górna poduszka amora ? ew zobacz na zwrotnicę łatwy dostęp widać jak to wygląda ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 U mnie z lewej strony też były dziwne dźwięki przypominające rozwalony wahacz, okazało się że przerdzewiała i pękła mi blacha i na dołach uginała się blacha a nie amor, sprawdź http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/85834-p11-20td-wyszla-na-jaw-bita-przeszlosc/ . A co do wahacza to chodzi mi o to czy sprawdzałeś czy nasmarowany był? Niektóre wahacze są sprzedawane na sucho i trzeba je nasmarować i efekt będzie podobny jak na starym wahaczu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 kolega opisywał podobne objawy przy peknietej sprężynie na górze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.