Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dławi się po odpaleniu na ciepłym silniku


Gość remik_p12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Od jakiegoś czasu zmagam się z wieloma problemami w mojej Primerze. Kilka dni temu po podłączeniu naładowanego akumulatora i odpaleniu auta wyświetliły się trzy kontrolki, dwie od ESP i jedna Check Engine i auto ma jeden bieg. Po sprawdzeniu pod kompem wystąpiły takie błędy jak P1121 (czujnik pedału gazu) oraz P1564 (przepustnica). Przedtem auto źle reagowało na gaz, po odpuszczeniu wciśniętego gazu obroty spadają po 1 sekundzie i są na poziomie 1200. I pytanie do was, czeka mnie wymiana tego czujnika oraz przepustnicy czy mogą być inne przyczyny tych błędów?

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obie te rzeczy wymienione i błędów nie ma, ale jest problem z obrotami po odpaleniu na ciepłym silniku, tak jakby go zatykało i nie reaguje na gaz. Dodam że po przełączeniu na gaz chodzi bez problemu a na benzynie nie trzyma obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nba benzynie mogą być problemy bo jak chulasz na gazie to bezyna czegoś gdzieś nie nawilża i sie przytarło???

moze spróbuj przejechac jakąc trase na samej benzynie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobię, dzięki.

 

Pojeździłem już trochę na benzynie i dolałem też STP do benzyny na przeczyszczenie wtrysków i przyśpieszenie się poprawiło ale w czasie jazdy są szarpnięcia, tak jakby automat zmieniał sobie biegi, najbardziej je czuć po puszczeniu gazu i lekkim wciskaniu. Doszły też jakieś brzęki w katalizatorze pod autem. Proszę o pomoc bo już mi sił brakuje i pomysłów, mechanikom również... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie jedną cewkę miałem padniętą i została wymieniona a podobno gdzieś czytałem że parami padają, jest to w ogóle możliwe? A co do kabli to nie wiem czy jest taka możliwość wymiany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam że wymieniłem już: sondę przed katalizatorem, czujnik temperatury, świece, jedną cewkę (trafnie, silnik odzyskał moc), czujnik położenia wału (na początku komputer sygnalizował czujnik położenia wałka rozrządu ale po jakimś czasie występował błąd czujnika położenia wału, po wymianie silnik zaczął normalnie odpalać), przepływomierz (ustały falowania na postoju, które średnio występowały po 10 sekundach, czasami silnik gasł), przepustnica (przed wymianą obroty głupiały, raz spadały a raz wysoko rosły), potencjometr (trafnie, sygnalizował komputer i przełączał w tryb awaryjny).

 

Martwi mnie teraz katalizator, wtrysk lub któraś cewka, jak sprawdzić ich sprawność? Jak ktoś wie to proszę o pomoc.

 

Dodam jeszcze że komputer pokazuje średnie spalanie 20l/100km, czy to jest normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...