rzeźnik. Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 witam zbliża mi się pierwszy przegląd mojego x-trail 2.0 dci . przebieg 20000 . i tu pytanie co się stanie jesli zrobie to poza serwisem autoryzowanym ? opinii jest tyle ile zapytanych . nie bardzo usmiecha mi się zostawiać taką kupe kasy w serwisie.na wszystko bedą faktury , filtry knecht , olej odpowiedni . macie może jakies doświadczenia w tej kwestii ? pozdrawiam i z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtgor Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Ale nie będziesz miał wpisu do książki gwarancyjnej autoryzowanego serwisu, nie wiem jak jest z gwarancją, teoretycznie w/g prawa można robić przeglądy w warsztatach z licencją. Ale jak potem do tego podejdzie nissan przy jakiejś usterce którą można naprawić na gwarancji? Ja do puki miałem gwarancję robiłem przeglądy w autoryzowanych stacjach teraz jak już mam po gwarancji zastanawiam się czy nie pojadę do tańszego i zaufanego warsztatu. Bo nie oszukujmy się te przeglądy w nissanie to farsa, szybko, sprawnie bo następny klient czeka z kartą kredytową do opróżnienia . Niema to jak zaufany solidny mechanik co dokładnie wszystko posprawdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeźnik. Opublikowano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 u mnie tam za wiele jeszcze nie ma do sprawdzania , chodzi o kase , niemałą a i zaufanie do swojego serwisu mam no i dla świętego spokoju zrobiłem w servisie nissana . Cena za olej, filtr oleju i podkładke pod korek spustowy to sku....... 1100 zeta . Ijeszcze się mnie pytają czy filtr powietrza wymienić ...... za 190 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark_75 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 (edytowane) u mnie tam za wiele jeszcze nie ma do sprawdzania , chodzi o kase , niemałą a i zaufanie do swojego serwisu mam no i dla świętego spokoju zrobiłem w servisie nissana . Cena za olej, filtr oleju i podkładke pod korek spustowy to sku....... 1100 zeta . Ijeszcze się mnie pytają czy filtr powietrza wymienić ...... za 190 . No tak, nie brzmi to jak promocja. Edytowane 27 Października 2012 przez Mark_75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark_75 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Jeśli 1100 za cały przegląd to dobra cena. No ale jak za olej + filtry to już nie za tanio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark_75 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Wydaje mi się, że cena jest tak absurdalnie wysoka, że to nie może być olej + filtr oleju. To by wychodziło jakieś 100zł za litr oleju... No ale skoro: "czy filtr powietrza wymienić ...... za 190" to jednak jest tam drogo. W zasadzie nawet nie drogo - to jest delikatnie mówiąc oszustwo - taka cena nie ma żadnego uzasadnienia, jest zwyczajnym naciąganiem ludzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeźnik. Opublikowano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 dla wyjaśnienia koledzy zapłaciłem 1103,01 za siedem litrów oleju shell helix 5w30 , za filtr oleju , uszczelkę ,podłączenie do kompa , sprawdzenie podwozia . Niestety filtr powietrza nissan wymienia co trzeci przegląd . 8 litrów oleju kosztuje na allegro 180 zeta ja zapłaciłem .....533,65 . filtr oleju na allegro 20-30 zeta w serwisie 78,77 . za uszczelke korka spustowego dałem 1,69 łał taniocha . BYło jeszcze robocizna 427,60 ,przegląd nadwozia i podwozia 49,00 i normalia (nie wiem co to) 12,30 . Dodam że filtr powietrza za który chcieli 190 zeta kosztuje 35 zł kneht. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waleszczak Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 rzeźnik W moim serwisie nissana, sam przegląd w grudniu ub.roku kosztował ok.350 z + moje oleje i filtry( wtym powietrza)-całkowity koszt ok.700 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeźnik. Opublikowano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 za rok też na pewno przywiozę swoje materiały eksploatacyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waleszczak Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 W tej cenie mogliby dać chociaż olej marki Nissan.... Swoją drogą sądzę, że ten Shell to nie jest najodpowiedniejszy olej do X-trail'a T31 Ciekawe dlaczego??W serwisach nissana leją różne oleje,ważne jest aby spełniał specyfikację producenta auta,a tak na marginesie jestem ciekawy kto robi oleje dla nissana,może akurat shell? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeźnik. Opublikowano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 taki właśnie jest zalecany do t-31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 MOIM ZDANIEM PÓKI JEST GWARANCJI POWINNO SIĘ SERWISOWAĆ W ASO ALE TYLKO W JEDNYM I TYM SAMYM ASO. Ja mam T31 z 2008 roku z grudnia i mogę polecić każdemu żeby robili przeglądy w ASO i tylko w jednym i tym samym ASO , ja osobiście robiłem w Ballaun i mogę ich ze spokojną głową polecić , co się tyczy tego żeby w ASO to wiedzcie koledzy że ten silnik 2.0 dci potrafi się zużyć przed przebiegiem 100 000 km , i tak byłou mnie , dokładnie auto miało 3 lata i 9 miesięcy i przebieg 97 tyś km i silnik się skończył , poodwracały się panewki , wał korobo do wyrzucenia i generealnie pełno wiórów wypadło itd itp, wszystkie przeglądy robiłem w ballaunie - mieli najtaniej w Warszawie i blisko mnie, po rozsypce silnika odstawiłem do nich auto na lawecie i co , info silnik do wymiany koszt silnika fabrycznego 30 tyś zł netto. A że wszystkie przeglądy były u nich i ASO i Nissan Poland nie potrafili powiedzieć dlaczego przed przebiegiem 100 tyś km rozpadł się silnik. Serwis sam wyszedł z inicjatywą i zgłosił problem do NIssan Europe do ich jakiegoś programu Nissan Goodwill czy coś takiego , opisali sami problem - co się zepsuło - że wszystkie przeglądy były w terminie i u nich zgodnie z wytycznymi Nissana, że auto co prawda jest po gwarancji ale nie ma jeszcze 100 tyś przebiegu itd. itp. po około 2 tygodniach czekania NISSAN EUROPE uznał za zasadne wymienić cały silnik z osprzętem na nowy w ramach gwarancji ( po prostu za darmo ) jedyne co zapłaciłem to za montaż silnika i rozruch całe 1300 zł brutto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark_75 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 (edytowane) W serwisach Nissan'a leją to co akurat mają w beczce... Już kiedyś na forum pisałem - można wybrać lepiej niż Shell Helix Ultra Extra. Nie sądzicie, że do tego silnika wypada dobrać jakiś olej spełniający normę RN720, a nie normy VW? Bo pomyślę, że próbujesz promować Motula. Btw. niedawno wlałem ponownie 5W-30 ACEA C4 do starego 2.2dCi i jeździ się super. Edytowane 29 Października 2012 przez Mark_75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 MOIM ZDANIEM PÓKI JEST GWARANCJI POWINNO SIĘ SERWISOWAĆ W ASO ALE TYLKO W JEDNYM I TYM SAMYM ASO. Ja mam T31 z 2008 roku z grudnia i mogę polecić każdemu żeby robili przeglądy w ASO i tylko w jednym i tym samym ASO , ja osobiście robiłem w Ballaun i mogę ich ze spokojną głową polecić , co się tyczy tego żeby w ASO to wiedzcie koledzy że ten silnik 2.0 dci potrafi się zużyć przed przebiegiem 100 000 km , i tak byłou mnie , dokładnie auto miało 3 lata i 9 miesięcy i przebieg 97 tyś km i silnik się skończył , poodwracały się panewki , wał korobo do wyrzucenia i generealnie pełno wiórów wypadło itd itp, wszystkie przeglądy robiłem w ballaunie - mieli najtaniej w Warszawie i blisko mnie, po rozsypce silnika odstawiłem do nich auto na lawecie i co , info silnik do wymiany koszt silnika fabrycznego 30 tyś zł netto. A że wszystkie przeglądy były u nich i ASO i Nissan Poland nie potrafili powiedzieć dlaczego przed przebiegiem 100 tyś km rozpadł się silnik. Serwis sam wyszedł z inicjatywą i zgłosił problem do NIssan Europe do ich jakiegoś programu Nissan Goodwill czy coś takiego , opisali sami problem - co się zepsuło - że wszystkie przeglądy były w terminie i u nich zgodnie z wytycznymi Nissana, że auto co prawda jest po gwarancji ale nie ma jeszcze 100 tyś przebiegu itd. itp. po około 2 tygodniach czekania NISSAN EUROPE uznał za zasadne wymienić cały silnik z osprzętem na nowy w ramach gwarancji ( po prostu za darmo ) jedyne co zapłaciłem to za montaż silnika i rozruch całe 1300 zł brutto. Typowy przyklad efektu "działania ekologicznego" w postaci zastosowania filtra cząsteczek stałych DPF/FAP. Czy srodowisko naturalne na tym zyska ,ze bedzie trzeba wyprodukowac przedwczesnie nowy silnik ? Niech to da do myslenia nielicznym jeszcze niedowiarkom ,ktorzy uwazaja ,ze wszystko co w aucie jest zamontowano dobrze jemu słuzy i jego wlascicielowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 (edytowane) Typowy przyklad efektu "działania ekologicznego" w postaci zastosowania filtra cząsteczek stałych DPF/FAP. Czy srodowisko naturalne na tym zyska ,ze bedzie trzeba wyprodukowac przedwczesnie nowy silnik ? Niech to da do myslenia nielicznym jeszcze niedowiarkom ,ktorzy uwazaja ,ze wszystko co w aucie jest zamontowano dobrze jemu słuzy i jego wlascicielowi. Myślisz że silnik padł od DPF'a? Ja pogrzebałem po googlach i gdzieś znalazłem opinię że silniki te z początku produkcji mogą mieć przyspieszone zużycie. I to dlatego mi chyba wymienili. Edytowane 31 Października 2012 przez Picek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark_75 Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Ja nie sądzę żeby padł akurat z powodu DPF'a, ale to wróżenie z fusów... Btw. słyszałem, że DPFy są tez odpowiedzialne za gradobicia latem i to, że krowy mleka nie dają. To niemal pewna informacja! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeźnik. Opublikowano 31 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 eee tam wszystko to wina tuska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.