Gość marianello Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Panowie i Panie Jakie tarcze polecacie takie, które by się nie krzywiły? Czy wymieniając z przodu, trzeba od razu wymieniać też z tyłu? Denerwuje mnie już walenie kierownicy przy hamowaniu na ciepłych , raz już ktoś mi przetoczył, ale ja wolałbym jednak jakieś nowe. T30 benzyna - 2.0. Czy do tego też jakieś specjalne klocki czy standardowe.. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumiak Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Kilka lat temu kupiłem cały komplet- tarcze i klocki firmy ATE(do nissana primery bo tez mam).Niby bardzo dobra firma,ale miałem z nimi same problemy.Przednie tarcze pokoślawiły się po miesiącu.Tył był ok.Oddałem je do reklamacji i przysłali nowe.Wytrzymały pół roku i było to samo.Kolejnej reklamacji nie uznali i oddałem tarcze do przetoczenia.Po przetoczeniu było widać jak fatalnie tarcze były odlane.Struktura stali przypominała źle wyrobione ciasto na placek z jakimiś kluchami w środku.Przetoczone tarcze były ok przez kilka tygodni,ale zaczęły telepotać i znowu poszły do tokarza.Nic to nie dało i tak już telepie kierownicą ze dwa lata:-) Mój znajomy kupił tarcze firmy LUKAS i jest ok. Nie wiem tylko czy za wichrowanie tarcz zawsze jest odpowiedzialna ich wada konstrukcyjna.Może na to ma też wpływ jakieś uszkodzenie lub nierównomierna praca zacisków hamulcowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Czarny Bosch(ciężko dostępny), Lukas, Brembo sport(uwaga na podróbki!) Acz kolwiek kolega kupił jakieś Rotinger GT. (nie wiem co to), mówi że od roku jest ok. Jakieś 40tyś.km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtgor Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Ja mam jakieś tanie podróby, za około 250 zł komplet na przód i nie narzekam spisują się świetnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Każde tarcze można pokrzywić Wystarczy na dobrze nagrzanych zaliczyć kałużę. Mój kolega po założeniu dość dynamiczne pojechał na myjnię - po umyciu tarcze były do wymiany (mx5) Co do toczenia - pomaga ale na krótko Przerabiałem ten temat w hrv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumiak Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Czasami te najtańsze zamienniki okazują się najlepsze.Ja swoje tarcze(jeszcze oryginał 123 tyś km) musiałem lekko zeszlifować bo rant na górze tarczy był już całkiem spory i ocierał delikatnie o klocki co powodowało straszny pisk podczas wolnej jazdy.Po zeszlifowaniu jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marianello Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Każde tarcze można pokrzywić Wystarczy na dobrze nagrzanych zaliczyć kałużę. Mój kolega po założeniu dość dynamiczne pojechał na myjnię - po umyciu tarcze były do wymiany (mx5) Co do toczenia - pomaga ale na krótko Przerabiałem ten temat w hrv. no tak, ale jak tu jeździć, żeby nie wjeżdżać w kałuże i czasem w nich przyhamować ? , staram się jak ognia unikać takich sytuacji ale i tak 2 tygodnie po przetoczeniu zaczęły bić, wydaje mi się, że to zależy od technologii jaka została użyta przy produkcji, wytopie metalu z którego są zrobione, tylko trzeba trafić, no nic ...pierwsze typy podaliście.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 polecam tarcze Zimmermann i klocki TRW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marianello Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Tarcze wogóle mają być wentylowane w x-ie? Czy ciężko dobrać rozmiar? Mam na myśli kupowanie na własną rękę, że jak kupię gdzie jest napisane konkretny model, rocznik, moc silnika, że potem się okaże, że jakimś cudem nie pasują..? Druga sprawa, czy macie problem ze szpilkami w piastach, ja już w ciągu 2 lat wymieniłem 2 szpilki w tylnej piaście...zerwany gwint, jakby je z plasteliny robili... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.