Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350z] Podskakiwanie tylnej osi


Gość Kamil208

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jeżeli ostro ruszam np. ze swiateł na wprost zrywając przyczepność tylna oś zaczyna jakby podskakiwać koła nie slizgają się gładko. Przy skręconych kołach jest ok gładko staje bokiem, dzieje się tak tylko jadąc na wprost.

Jak macie u siebie? Co może byc powodem bo chyba nie powinno to tak wyglądac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jeżeli ostro ruszam np. ze swiateł na wprost zrywając przyczepność tylna oś zaczyna jakby podskakiwać koła nie slizgają się gładko. Przy skręconych kołach jest ok gładko staje bokiem, dzieje się tak tylko jadąc na wprost.

Jak macie u siebie? Co może byc powodem bo chyba nie powinno to tak wyglądac?

 

A w jakim stanie masz opony? Czasami jak opona jest stara, guma robi się twarda i może być taki efekt. Pamiętam, że miałem kiedyś tak w jednym z moich poprzednich samochodów. Po wymianie opon, oś napędowa przestała podskakiwać przy szybkim ruszaniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jeżeli ostro ruszam np. ze swiateł na wprost zrywając przyczepność tylna oś zaczyna jakby podskakiwać koła nie slizgają się gładko. Przy skręconych kołach jest ok gładko staje bokiem, dzieje się tak tylko jadąc na wprost.

Jak macie u siebie? Co może byc powodem bo chyba nie powinno to tak wyglądac?

coś masz z zawieszeniem wiedz na kanał posprawdzaj luzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaką masz wersje Zetki, ale system VDC lubi też takie coś robić. Jak trochę polatasz bokami to sam się sam wyłączy (zapali się w tedy kontrolka od ABSu). No i spróbuj w tedy ostro ruszyć. Jeżeli to będzie przyczyną to można dorobić pstryka, żeby ten system wyłączać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony mam prawie nowe good yeary jakies rozmiar jak fabryczne ale to może być jakiś trop. Jeszcze niedawno nie robiło się tak więc albo coś sie wyrobiło albo wpływ ma niższa temperatura.

Auto nie posiada żadnej kontroli trakcji (wyłączona na stałe)

Prowadzi się dobrze, nic nie stuka, nie myszkuje, żeby stwierdzic luz w takim zawieszeniu musi on być już duży.

 

W moim poprzednim CLK też miałem takie objawy ale sprzedałem i nie dowiedziałem sie co to było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony mam prawie nowe good yeary jakies rozmiar jak fabryczne ale to może być jakiś trop. Jeszcze niedawno nie robiło się tak więc albo coś sie wyrobiło albo wpływ ma niższa temperatura.

Auto nie posiada żadnej kontroli trakcji (wyłączona na stałe)

Prowadzi się dobrze, nic nie stuka, nie myszkuje, żeby stwierdzic luz w takim zawieszeniu musi on być już duży.

 

W moim poprzednim CLK też miałem takie objawy ale sprzedałem i nie dowiedziałem sie co to było.

Ja obstawiam amortyzatory- musisz sprawdzić ich stopień sprawności na serwisie zawieszeń.

Z-ka powinna iść gładko. U mnie jak dam dużo gazu mieli oponę, ale nie buksuje.

Radzę tez jeździć z pełnym bakiem paliwa- auto prowadzi się wtedy znacznie lepiej- mniej rzuca tyłem.

Dlatego na torze Z-ka z pełnym bakiem jeździ szybciej niż z prawie pustym bo ma lepszą trakcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Amortyzatory kiepskie albo gumy od wózka...

No i temat ogarnięty z poprawą trakcji i eliminacją podskakiwania tylnych kół:

Poliuretan do mocowania dyfra :)

10527792_969160613100705_572176645780328

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...