Gość Kamil208 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Witam Jeżeli ostro ruszam np. ze swiateł na wprost zrywając przyczepność tylna oś zaczyna jakby podskakiwać koła nie slizgają się gładko. Przy skręconych kołach jest ok gładko staje bokiem, dzieje się tak tylko jadąc na wprost. Jak macie u siebie? Co może byc powodem bo chyba nie powinno to tak wyglądac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Witam Jeżeli ostro ruszam np. ze swiateł na wprost zrywając przyczepność tylna oś zaczyna jakby podskakiwać koła nie slizgają się gładko. Przy skręconych kołach jest ok gładko staje bokiem, dzieje się tak tylko jadąc na wprost. Jak macie u siebie? Co może byc powodem bo chyba nie powinno to tak wyglądac? A w jakim stanie masz opony? Czasami jak opona jest stara, guma robi się twarda i może być taki efekt. Pamiętam, że miałem kiedyś tak w jednym z moich poprzednich samochodów. Po wymianie opon, oś napędowa przestała podskakiwać przy szybkim ruszaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Witam Jeżeli ostro ruszam np. ze swiateł na wprost zrywając przyczepność tylna oś zaczyna jakby podskakiwać koła nie slizgają się gładko. Przy skręconych kołach jest ok gładko staje bokiem, dzieje się tak tylko jadąc na wprost. Jak macie u siebie? Co może byc powodem bo chyba nie powinno to tak wyglądac? coś masz z zawieszeniem wiedz na kanał posprawdzaj luzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Nie wiem jaką masz wersje Zetki, ale system VDC lubi też takie coś robić. Jak trochę polatasz bokami to sam się sam wyłączy (zapali się w tedy kontrolka od ABSu). No i spróbuj w tedy ostro ruszyć. Jeżeli to będzie przyczyną to można dorobić pstryka, żeby ten system wyłączać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Opony mam prawie nowe good yeary jakies rozmiar jak fabryczne ale to może być jakiś trop. Jeszcze niedawno nie robiło się tak więc albo coś sie wyrobiło albo wpływ ma niższa temperatura. Auto nie posiada żadnej kontroli trakcji (wyłączona na stałe) Prowadzi się dobrze, nic nie stuka, nie myszkuje, żeby stwierdzic luz w takim zawieszeniu musi on być już duży. W moim poprzednim CLK też miałem takie objawy ale sprzedałem i nie dowiedziałem sie co to było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokyo Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Opony mam prawie nowe good yeary jakies rozmiar jak fabryczne ale to może być jakiś trop. Jeszcze niedawno nie robiło się tak więc albo coś sie wyrobiło albo wpływ ma niższa temperatura. Auto nie posiada żadnej kontroli trakcji (wyłączona na stałe) Prowadzi się dobrze, nic nie stuka, nie myszkuje, żeby stwierdzic luz w takim zawieszeniu musi on być już duży. W moim poprzednim CLK też miałem takie objawy ale sprzedałem i nie dowiedziałem sie co to było. Ja obstawiam amortyzatory- musisz sprawdzić ich stopień sprawności na serwisie zawieszeń. Z-ka powinna iść gładko. U mnie jak dam dużo gazu mieli oponę, ale nie buksuje. Radzę tez jeździć z pełnym bakiem paliwa- auto prowadzi się wtedy znacznie lepiej- mniej rzuca tyłem. Dlatego na torze Z-ka z pełnym bakiem jeździ szybciej niż z prawie pustym bo ma lepszą trakcję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Niedlugo zmiana opon na zimowe- zobaczymy. Co do amorów to też o tym myślałem choć auto jest sztywne nie buja się jak przy zużytych amorkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Amortyzatory kiepskie albo gumy od wózka... No i temat ogarnięty z poprawą trakcji i eliminacją podskakiwania tylnych kół: Poliuretan do mocowania dyfra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.