Gość mmarcis4 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Panowie mam u siebie taki problem mianowicie załącza mi się abs gdy jade autem około 5-10 km/h i delikatnie nacisne hamulec wtedy załącza sie abs.Co może być przyczyną?Dodam że wszystkie pierścienie są sprawdzone i nie są pęknięte i rok temu jeden pierscien spaałem bo był pekniety i przez pierwsze pół roku było ok i czy może być np tak że teraz gry spaw rdzewieje czujnik abs-u na tym spawie głupieje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcindziki1 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 mam podobny przypadek lecz występuje on po wymianie czujnika abs ...czujnik wymieniony na orginal prawie 250pln a i tak czasami wlasnie przy lekkim hamowaniu czuć abs.sam nie wiem od czego to może byc.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 (edytowane) Czy zapala się przy tym kontrolka ABS? Jeśli tak to... http://forum.nissank...bs/#entry875306 generalnie zawsze dobrze jest zrobić diagnostykę, zajmuje to 3 minuty a od razu wiadomo co się dzieje. No chyba że nie wyświetli żadnych błędów - to wtedy rzeczywiście może być zabrudzony/zardzewiały pierścień lub czujnik. Edytowane 6 Października 2012 przez nrb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmarcis4 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 U mnie nie zapala się ani kontrolka ABS-u ani bie mam żadnego błędu.Poradżcie coś panowie bo irytujące to jest bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 A mi się wydaje że to ten pierścień spawany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmarcis4 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 A Panowie dodam jeszcze coś:jak było wszystko ok to pozapaleniu silnika i zrobieniu kilku metrów zawsze raz zabuczała pompa wspomagania to chyba normalne bo u szfagra w takim samym aucie też tak się dzieje i w innych autach też to zaobserwowałem ale nie o to chodzi.Teraz zdarzy się tak że przy manewrowaniu po podwórku zanim wyjade na droge pompe ABS-u usłysze nawet 3 razy macie tak też?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrborowsky Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Na twoim miejscu (dla bezpieczeństwa) wyciągnął bym bezpiecznik główny ABS żeby ci się przypadkiem nie włączył przy standardowym hamowaniu - ja coś podobnego przeżyłem i na prawdę hamowało się "dziwnie". Swoją drogą ja w ogóle nie drążyłem tematu(od czasu pojawienia się problemu jeżdżę bez aktywnego abs) a objawy miałem bardzo podobne. Fajnie by było jakbyś rozwikłał skąd to się wzięło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 To bardziej jak pewne że pękł któryś pierścień, objawy tylko do tego pasują nic więcej, w p11.144 często strzelały pierścienie. Może pękł drugi i lekko się rozchylił a nie widać może tego bo zapiekł się, obejrzyj je jeszcze raz, ewentualnie wyczyść czujniki z opiłków bo zawsze ich jest pełno tam i może głupieć, ale raczej na 100% któryś pierścień, chociaż powinien się zapalić abs przy pierścieniu walniętym. A w ogóle zapala ci się kontrolka absu po przekreceniu kluczyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmarcis4 Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 Gdy włączam zapłon ABS się zaswieca,po zapaleniu silnika ABS gaśnie także z tym jest wszystko ok.Sprawdze kiedyś jeszcze raz te pierścienie ale wedłóg mnie na 99% są dobre jedynie co przychodzi mi do głowy to albo właśnie któryś czujnik albo czujnik głupieje na tym spawie pękniętego pierścienia.Jeśli kiedyś rozstrzygne problem napisze. Panowie sprawdzałem dzisiaj jeszcze raz dokładnie pierście ABS oba są całe tzn nie pęknięte,zrobiłem również diagnostyke ABS nie mam żadnego błędu a ABS się załącza przy wolnej jeżdzie tak jak pisałem około 5km/h np: przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nyssa Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 (edytowane) Ja mam dokładnie tak samo. Nie świeci się ABS a pedał tyrpie przy małej prędkości. Zmierzyłem czujniki z przodu i są po około 1.6 KOhma. Tylne powinny mieć tyle samo ? Jak wypiąłem z tyłu wtyczkę to zaświecił się ABS więc jakoś tam reaguje. Ktoś mi powie który to jest prawy górny PIN ? Edytowane 17 Października 2012 przez nyssa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Ten pusty :-) jakiś masz wybrakowany ten OBD II... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nyssa Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 (edytowane) No właśnie widzę że brakuje paru pinów. Pytanie czy ktoś je wydłubał czy takie z fabryki wyjechało... W tej sytuacji pozostaje zmierzyć te z tyłu. Czy one mają mieć taki sam opór jak przednie ? Edytowane 18 Października 2012 przez nyssa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 serwisówka podaje że wszystkie czujniki mają mieć taką samą oporność: 1,44 - 1,76 kOhm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nyssa Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Dzięki ! Trzeba będzie zdjąć koła i zmierzyć. Nie mam jak widać opcji żeby to inaczej sprawdzić. Piszecie że pękają pierścienie itp ale to z przodu jak rozumie ? Mi to pyrkanie pojawia się praktycznie zawsze przy zatrzymywaniu. No i ABS jako tako działa tylko to pyrkanie pedału denerwujące jest. Jeżdżenie zimą bez ABS może być nieciekawe bo mam wrażenie że tył szybciej hamuje niż przód. No i pomierzyłem miernikiem. 3 czujniki mają 1.64 a jeden 1.71. Więc wszystko w normie. Zobaczymy jak założę zimówki co będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 U mnie były identyczne objawy, czyściłem pierścienie (na jakiś czas pomogło) i znowu to samo aż w końcu zapaliła się lampka więc odczytałem błąd i wymrugało 12 i 21 czyli prawy przód, oczywiście czujnik dobry, więc wymieniłem przewód od czujnika do wtyczki i dopiero jak lutowałem przewód przy wtyczce w komorze silnika, to zauważyłem że blaszki w wtyczce są poodginane (jak by wyrobione od drgań) podgiąłem, połączyłem, oczywiście skasowałem błąd i rewelacja, abs nie załącza się, lampka nie świeci. Proponuję przed wymianą przewodu dokładnie sprawdzić konektory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmarcis4 Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 U mnie były identyczne objawy, czyściłem pierścienie (na jakiś czas pomogło) i znowu to samo aż w końcu zapaliła się lampka więc odczytałem błąd i wymrugało 12 i 21 czyli prawy przód, oczywiście czujnik dobry, więc wymieniłem przewód od czujnika do wtyczki i dopiero jak lutowałem przewód przy wtyczce w komorze silnika, to zauważyłem że blaszki w wtyczce są poodginane (jak by wyrobione od drgań) podgiąłem, połączyłem, oczywiście skasowałem błąd i rewelacja, abs nie załącza się, lampka nie świeci. Proponuję przed wymianą przewodu dokładnie sprawdzić konektory. Kolego możesz powiedzieć mni więcej ile czasu Ci się tak działo?Bo ja już jeżdże dobre pół roku i cały czas ABS tyrczy a nie mam żadnych błędów ani ABS się nie zaświeca przy tyrczeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 przedmuchaj dobrze wszystkie czujniki i pierścienie bo może byś tak że opiłki są przyklejone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Długo tak jeździłem około roku, aż się przyzwyczaiłem i nagle lampka abs zabłysła i odczytałem że prawy przód. Wcześniej nie wiedziałem gdzie szukać, który czujnik. Może masz tak jak u mnie i wystarczy podgiąć blaszki w konektorach, żadna robota a może to jest ten ból. Te wtyczki są mocowane na sztywno do blachy a przecież silnik pracując robi drgania, może to od tego. Na pewno nikt przy wtyczkach nic nie kombinował bo było by widać. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nyssa Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 U mnie czujniki wszystkie sprawne i dalej tyrpie pedałem. już to wqrwiające jest. Wypiąłem jeden czujnik tylko teraz pozostała do zgaszenia kontrolka... Jak to zrobić bez wyciagania deski ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucek158 Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Żeby nie zakładać tematu, mam te same błędy tzn 12 i 21. dawid1, pisałeś że kabel zmieniłeś, ale żeby ten kabel zmienić to trzeba zdejmować całe bebechy tzn koło, tarcze, uchwyty klocków żeby się do tego dobrać czy starczy tylko samo koło zdjąć. Oczywiście sprawdzę też te blaszki przy wtyczce pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Jeśli czujnik masz dobry (mierzyłeś ?) to odkręcasz koło i bez problemu wymienisz przewód (klucz 10 i 12). Dodam że od czasu wymiany przewodu (niepotrzebnie bo konektor nie miał styku) przestało mi wywalać błąd check 87 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucek158 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Nie mam na stanie miernika, ale na dniach pożyczę od sprawdzą czujnik, ale mam nadzieję że tylko przewód wystarczy zmienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 ja mialem taki problem z abs. okazalo sie ze po wymianie przegubu przeszlo a wina lezala po stronie pierscienia abs-ani brudny ani pekniety tylko nie wiem czemu ale nierowno byl osadzony na przegubie-tak jakby z czasem jedna strona sie zsuna o kilka mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucek158 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Wtyczki są ok, sprawdzałem, niestety ściągnąłem koło i nie będzie tak kolorowa jak myślałem zmienić ten przewód i jeszcze wtyczki przełożyć. Ale co zauważyłem, odpaliłem auto i ABS nie świecił, ruszyłem zahamowałem ile się dało(brak asfaltu pod garazem) i miałem uczucie że ABS na moment działał ale nie na długo, znowu swieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 A czujnik sprawdzałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.