kopich Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Witam, Mam taki maly problem ostatnio mi primera padła zgasła tak od siebie oo. Okazało sie że nie była to wina pompy lecz przetał sie kabel od komputera który łaczy sie wtyczka od pompy. Pompe oddałem do regeneracji to przy okazji wyszyczczono mi nastawnik HDk który sie wieszał. Wymieniłem także czujnik wału korbowego na nowy 400 zł. Napiecie w przepływowierzu jest 2.00v czyli bardzo dobry jest. i Moje pytanie brzmi dlaczego nadal mi obroty faluja tzn jak dojezdzam do swiateł to zatrzymuja sie chwile na 1000 rpm niecała sekunde a pozniej na 650-750 zaczyna troche drżeć silnik i powraca na swoje 850-900. dawkę jak sie zmiejszy samochód nie ma mocy. Mam pytanie jak mogę sam sobie ustawić ten nastawnik i obroty w tym silniku by było ok. Pompiarz mówił ze pompa jest bardzo dobra mowi ze wyczyscił wszystko. Moze źle ustawił kat wtrysku ? Kto pomoże z góry wielkie dzięki. Auto pali mi z 9-10 litrów w miescie mysle ze to troche za duzo wiem ze te silniki nie sa oszczedne. Na trasie spada spalanie do 7-7,5 litra. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Zdecydowanie za dużo Ci pali. W mieście to tak do 8,5l jak są duże korki z klimą. Na trasie mi schodzi w kolice 6,3l z klimą. Zresztą zerknij na moje logi, link w stopce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 O spalamiu TD jest temat w od P10 do P11,144 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.